Proiectul CompetitIAA a ajuns la cea de-a patra editie (noiembrie-decembrie 2014)

În perioada 3 noiembrie – 5 decembrie 2014 are loc cea de-a patra ediÈ›ie a proiectului CompetiÅ£IAA, eveniment organizat de IAA Young Professionals.

CompetiÅ£IAA este un concurs care îÈ™i propune să ofere  studenÈ›ilor pasionaÈ›i de marketing È™i comunicare È™ansa unei experienÈ›e practice, prin simularea unui pitch în faÈ›a unor companii reale. Companiile partenere la  ediÅ£ia de anul acesta sunt: EY Romania, Kubis, Bergenbier È™i FederaÈ›ia Română de Fotbal.

Ca student lucrezi pe multe briefuri fictive la facultate sau la alte proiecte care îÅ£i stimulează zvâcurile creative, dar nu te ancorează în realitatea de business a pieÅ£ei. CompetiÅ£IAA răspunde acestei nevoi ÅŸi îi aruncă pe studenÅ£ii dornici să trăiască adrenalina primului pitch în arena cu cele mai tari branduri. Pentru al doilea an consecutiv avem sprijinul a patru jucători importanÅ£i din piata locală, fiecare cu un brief provocator. a spus Cătălin Tudor, membru IAA YP È™i Project Manager CompetiÈ›IAA.

Ce trebuie sa faci pentru a participa?

  1. Să te înscrii pe site-ul oficial prin  completarea formularului. Data limită pentru înscrieri este: 11 noiembrie;
  2. După completarea formularelor se va realiza o jurizare a participanÈ›ilor pe baza formularelor de înscriere,  în final ajungându-se la un număr de 20 de echipe care vor primi un brief de la una dintre cele patru mari companii partenere.
  3. După analiza È™i evaluarea prezentărilor È™i soluÈ›iilor propuse de către echipe, se va alege un câÈ™tigător pentru fiecare brand. Echipele câÈ™tigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani, precum ÅŸi cu  internship-uri din partea partenerilor.
  4. Noutatea din acest an constă în brieful special din partea organizaÈ›iei SalvaÈ›i Marele Ecran. Este un brief care poate fi rezolvat opÈ›ional de echipe pentru a câÈ™tiga un premiu special.

CompetiÅ£IAA este cel mai amplu proiect IAA YP ÅŸi implică cele mai multe resurse din partea asociaÅ£iei, dar este ÅŸi cel mai reprezentativ pentru IAA YP. Mă bucur că putem oferi un context competitiv tinerilor pentru a-ÅŸi testa vocaÅ£ia ÅŸi talentul pentru o viitoare cariera în marcomm, dar ÅŸi pentru că le oferim  participanÅ£ilor acces la branduri, mentori ÅŸi traininguri care îi pot dezvolta profesional ÅŸi personal. a spus Ioana Sigarteu, PreÅŸedinte IAA Young Professionals.

Pe lângă posibilitatea de interacÈ›iona cu clienÈ›i reali È™i de a expune ideile È™i părerile în faÈ›a unor profesioniÈ™ti din domeniul marketingului, studenÈ›ii selecÈ›ionaÈ›i au posibilitatea de a participa la workshop-uri È™i ateliere creative pentru a acumula noÈ›iuni noi, ce vin în sprijinul rezolvării briefurilor. 

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneÅŸte tineri profesioniÅŸti sau studenÅ£i în ultimii ani de studiu universitar, atraÅŸi de pasiunea comună pentru domeniul marketing-ului ÅŸi al comunicării. La nivel internaÈ›ional, asociaÈ›ia are peste 1000 de tineri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, ElveÈ›ia, India, Italia, China, Turcia, România, UK È™i Bosnia HerÅ£egovina.

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania

ULTIMELE JOBURI