Vineri si sambata are loc targul de cariera Angajatori de TOP

90 de companii participante, 15.000 de profesionisti si studenti, 3300 de pozitii deschise!

 


 

 

 

 

 

 

Vineri si sambata, pe 25-26 octombrie, la Sala Palatului din Bucuresti, are loc editia cu numarul 15 a targului de cariera Angajatori de TOP. In cele doua zile ale evenimentului sunt asteptati 15 000 de profesionisti si studenti care pot aplica pentru cele 3300 de pozitii deschise de companiile participante.

Joburile oferite de companii sunt in domenii de activitate diverse si sunt adresate candidatilor cu nivele diferite de experienta. 25% dintre job-urile disponibile sunt pentru candidati juniori, 50% pentru specialisti, 25% pentru seniori si manageri, iar topul domeniilor cu cele mai multe oportunitati de cariera arata astfel:
1. IT &C
2. Inginerie
3. Client service
4. Supply Chain & Logistics
5. Sales
6. Financiar – Bancar
7. Marketing
8. Productie
9. Juridic
10. Resurse umane
11. Turism

 

IBM Global Delivery Center, cu locatii în Bucuresti si Brasov, va beneficia de extinderea capacitatii fortei sale de munca calificate prin crearea a cateva sute de locuri de munca noi pana la sfarsitul anului 2015, prin intermediul unui program nou de dezvoltare a afacerilor. Această investitie este spijinita de initiativele Guvernului Romaniei in contextul promovarii dezvoltarii regionale prin crearea de noi locuri de munca si utilizarea tehnologiei IT de ultima generatie.

HR Team, IBM GDC Romania

 

BRD Groupe Société Générale este partener al evenimentului Angajatori de Top inca din primele sale editii, participand an de an, datorita profesionalismului dovedit cu fiecare editie si a rezultatelor obtinute. Pentru noi, Angajatori de Top este o buna ocazie de a ne comunica programele de internship dedicate tinerilor la inceput de drum, ce vor sa cunoasca compania noastra si sa isi puna in practica abilitatile, dar si un mijloc de a intra in contact cu potentiali candidati si de a avea o interactiune constructiva. Oferta de oportunitati de cariere pentru aceasta editie este diversa si se refera atat la pozitii de tip entry level cat si de specialisti, din Bucuresti, dar si din alte orase din tara. Ca element de noutate, anul acesta vom participa alaturi de colegii nostri de la filiala Societe Generale European Business Center, o companie in plina dezvoltare, pentru care cautam sa recrutam impreuna, specialisti in domeniile financiar si resurse umane, care cunosc foarte bine diferite limbi straine. Speram asadar sa intalnim candidati bine pregatiti si decisi cu privire la pasii pe care isi doresc sa ii parcurga in cariera lor profesionala si sa profitam cu totii de aceasta oportunitate pentru a ne cunoaste reciproc.

Adela Jansen, Director Executiv de Resurse Umane, BRD Groupe Société Générale

 

In ceea ce priveste profilul candidatului, angajatorii cauta profesionisti cu experienta relevanta si pasionati de domeniul in care activeaza, care cunosc o a doua limba straina si sunt orientati spre rezultate. In ceea ce priveste profilul candidatilor entry-level, companiilor urmaresc in CV-urile tinerilor, implicarea in activitati extracurriculare, rezultatele academice, cunostiintele de limbi straine, alaturi de motivatia pentru a lucra intr-un mediu international, atitudinea deschisa si seriozitatea pe care o acorda evolutiei in cariera. 


Oracle angajeaza tineri cu potential, fie ca sunt studenti, fie absolventi, precum si candidati cu experienta pe posturi variate, in centre regionale sau globale de servicii, cum sunt centrele de Presales, Development, Technical Support, Consulting, Global Finance, Oracle University, etc.. Pe parcursul procesului de selectie, cautam in fiecare candidat potentialul de crestere, dorinta de a invata si de a se dezvolta profesional in cadrul acestor echipe. Atributele cheie la care ne asteptam de la candidati sunt setea de cunoastere, creativitatea, inovatia si pasiunea pentru business sau IT.

Lavinia Protopopescu, Senior Graduate Recruiter, Oracle


Cegeka este o companie care pune un accent semnificativ pe zona de invatare si dezvoltare, acestea reprezentand un punct central in strategia celor doua divizii de business prezente in Romania: cea de dezvoltare software si cea de infrastructura. Una din metodologiile noastre de lucru este AGILE care presupune un focus constant pe membrii echipei si dezvoltarea acestora din punct de vedere profesional. In prezent, compania se afla intr-un proces de expansiune in Romania avand deschise peste 50 de posturi. Prin intermediul acestui eveniment specialistii nostrii au posibilitatea de a oferi candidatilor informatii despre oportunitatile pe care le avem deschise, despre tehnologiile utilizate si, mai ales, despre echipa noastra si mediul de lucru orientat spre sustinerea dezvoltarii personale si profesionale.

Mihaela Joian, Recruitment Manager, Cegeka Romania


Pentru pozitiile deschise in cadrul evenimentului Angajatori de TOP, procesul de recrutare este format, in medie, din 4 etape. O faza initiala o constituie screeningul CV-urilor, urmata de un interviu telefonic. Ulterior, pot avea loc o serie de interviuri individuale sau de grup, cu recruiterii companiei sau cu managerul direct, urmate de un interviu final pentru prezentarea ofertei de angajare.

Pentru a aplica la joburile oferite de companiile prezente in cele doua zile, vizitatorii pot folosi un singur CV BarCODE – sistem lansat in premiera de Angajatori de TOP. Tot ce trebuie sa faca un candidat, este sa intre in contul personal de pe www.hipo.ro, sa selecteze iconita de descarcare CV BarCODE pentru Angajatori de TOP si sa il printeze intr-un exemplar.  CVul BarCODE va fi scanat de angajatori si va ramane in baza de date putand fi accesat si dupa finalizarea evenimentului.

In cadrul evenimentului, vizitatorii au ocazia sa:
• participe la 5 conferinte tematice si 21 de workshop-uri de cariera sustinute de: JTI, IBM, Dell, EY, Mondelēz Romania, Rewe, Brainspotting, HP, BRD - Groupe Société Générale, Humangest Group, Genpact, Microsoft, BearingPoint, Accenture, IXIA, Bitdefender, McDonald's Romania, Educativa
• beneficieze de consiliere in cariera cu privire la modul de prezentare a CV-ului: continut, aspect, relevanta in raport cu angajatorii pe care ii vizeaza. La standul CV Clinic vor primi gratuit feedback din partea consultantilor in resurse umane cu privire la modalitatile de redactare a CV-ului si sfaturi despre cum isi pot imbunatatit CV-ul pentru a atrage atentia angajatorilor. 


Lista completa a angajatorilor si detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.hipo.ro
Accesul publicului va fi permis vineri, 25 octombrie si sambata, 26 octombrie, in intervalul 10:00 – 17:00, la Sala Palatului din Bucuresti.
 

Despre Catalyst Solutions
Catalyst Solutions este o campanie de consultanta in domeniul resurselor umane, specializata in dezvoltarea de solutii pentru identificarea si selectia candidatilor potriviti cu nevoile partenerilor. Catalyst Solutions sustine companiile in construirea unui brand de angajator puternic prin dezvoltarea de canale de recrutare si employer branding pentru companiile care vizeaza candidati cu studii superioare.

Avand o experienta de 7 ani in dezvoltarea de instrumente pentru recrutare si employer branding, Catalyst Solutions adauga valoare clientilor si candidatiilor cu fiecare dintre proiectele: Angajatori de TOP (cel mai mare targ de cariera) Top Talents Romania (proiect ce identifica in fiecare an cei mai valorosi 300 de tineri absolventi la nivel national) Career Innvation Week (identifica tineri cu rezultate remarcabile si sa le ofere atat oportunitati de cariera cat si de dezvoltare), Consulting Days (cuprinde o serie de conferinte dedicate celor interesati de domeniul consultantei), Ghidul Angajatorilor (publicatie de cariera adresata studentiilor si masteranziilor din domeniul economic si tehnic), Targuri de joburi online si portalul de cariera HiPo.ro


Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania