Sales Representative Traditional Trade

Angajator: MARS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Braila
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Mars Incorporated este o companie privata, afacere de familie, cu o istorie de peste 100 ani si detinatoare a unora dintre cele mai iubite marci din lume. Este o companie cu directii de business foarte diverse cum sunt Petcare, Chocolate, Wrigley(Orbit, Five, Skittles, Winterfresh, Airwaves, Hubba Bubba.), Food, Drinks si Symbioscience, ce include marci de referinta la nivel global cum sunt PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, M&M’S, SNICKERS, MARS, EXTRA, ORBIT, UNCLE BEN’S, FLAVIA, COCOAVIA si multe altele. Avand sediul central in McLean, Virginia, USA si cu o cifra anuala de afaceri de 33 miliarde USD, Mars, Inc. detine operatiuni in 78 de tari cu mai mult de 80.000 Asociati ce sunt uniti si ghidati de cele Cinci Principii –Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienta si Libertate . Compania ofera un mediu de lucru stimulant si reale oportunitati dezvoltare a carierei. Mars Romania este filiala care a realizat cele mai mari cresteri ale afacerii in ultimii trei ani raportat la celelalte filiale din Europa.

    Cerinte

    - minim 1 an experienta in vanzari, preferabil in domeniul bunurilor de larg consum (FMCG);
    - abilitati de comunicare foarte bine dezvoltate;
    Competente demonstrabile:
    - capacitate de invatare; orientare catre rezultate; palnificare si prioritizare;
    - creativitate si proactivitate in a gasi solutii de expunere sau de colaborare;
    - disponibilitate la efort prelungit; rezistenta la stres;
    - spirit autodidact si orientare spre dezvoltare continua;
    Carnet de conducere categoria B (obligatoriu);
    * absolvirea studiilor universitare, cunostintele elementare de limba engleza,

    Responsabilitati

    - mentinerea si imbunatatirea prezentei si vizibilitatii produselor (gum, ciocolata, petcare) in conformitate cu standardele companiei prin negociere de spatii si amplasarea de repere specifice (si/sau plasari suplimentare);
    - identificarea de oportunitati in a creste distributia numerica a produselor in arealul geografic alocat
    - formarea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din traditional trade din teritoriul alocat;
    - colaborarea eficienta cu echipele de agenti ale companiilor de distributie;
    - inregistrarea si raportarea corecta a rezultatelor zilnice.