Operator Call Center Telecomunicatii - ROMANA - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Competence Call Center active.


Vezi toate job-urile Operator Call Center Telecomunicatii - ROMANA - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Competence Call Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Be part of the CCC success story!

    All of our 5000 colleagues in 8 countries offer high quality customer service for well-known international companies from different industries - ranging from service & information hotlines over booking & order hotlines to technical support.
    Competence Call Center is an expanding company focused on outsourcing services with 16 locations in Berlin, Bratislava, Bucharest, Brasov, Istanbul, Leipzig, Dresden, Vienna, Izmir, Biel, Essen, Gdansk, Izmir, Dortmund and Paris.
    Competence Call Center offers communication solutions for well-known national and international companies.

    This makes us part of a future-oriented industry in which every single employee profits from our sustainable development.

    CCC este una dintre companiile de top din Europa care ofera servicii de customer care de cea mai inalta calitate. Cei peste 5.500 de profesionisti din cele 16 locatii ale noastre din 8 tari diferite ofera servicii internationale de customer service la cel mai inalt nivel.

    Cerinte

    - Cunosterea limbii ROMANE la un nivel avansat
    - Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa
    - Capacitate de concentrare si ascultare activa
    - Abilitati de operare PC si viteza de tehnoredactare
    - Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii
    - Experienta anterioara in domeniul Customer Care sau in activitai similare constituie un avantaj
    - Flexibilitate, stabilitate si spirit de echipa
    - Incredere si proactivitate
    - Dedicare si onestitate

    Responsabilitati

    Oferirea de informatii generale pentru clientii unei companii renumite de furnizare a energiei electrice.
    Promovarea produselor si serviciilor companiei prin cunostinte, atitudine si informatii.
    Documentarea operatiunilor efectuate in baza de date a companiei, conform procedurilor de lucru.

    Alte informatii

    Ce iti vom oferi noi:

    - Un pachet salarial fix si bonus de performanta
    - Bonuri de masa
    - Contract pe o perioada nedeterminata
    - Program filexibil (Luni-Sambata)
    - Un job dinamic si diversificat, intr-un mediu placut si modern
    - Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si motivata
    - Oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional
    - Perioada de training platita
    - Oportunitati de promovare in echipa noastra internationala
    - Asigurare medicala privata
    - Activitati interactive in cadrul echipei
    - Multe alte beneficii