Secretara de Agentie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile NN România active.Vezi toate job-urile Secretara de Agentie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | NN România |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.06.2017 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
Absolvent studii medii/Studii universitare
Cunostinte PC – mediu (Microsoft Office- Excel, Word, Power Point, Outlook)
Cunostinte minime de contabilitate
Limba engleza – mediu
Abilitati de comunicare
Asigura interfata dintre colaboratorii din Forta de vanzari si departamentele din Sediul Central pentru buna desfasurare a activitatii de vanzari conform cerintelor companiei;
Asigura sprijin din punct de vedere administrativ;
Administreaza:sumele de plata catre clienti, cheltuielile agentiei,chitantierele agentiei si ordinele de plata pretiparite, materialele pentru instruirea desfasurata in agentie;
Inregistreaza cererile de asigurare primite de la colaboratori;
Actualizeaza baza de date a clientilor si consultantilor de asigurare
Opereaza modificari de structura (transfer de portofoliu, trimiteri date personale colaboratori pe mail etc)
Asigura arhivarea eficienta a documentelor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata) BUCURESTI, | |
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la