Inginer Planificare Calitate

Angajator: MAHLE
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 15.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    MAHLE este un partener international de top in dezvoltarea si furnizarea de produse pentru industria automobilelor, precum si un pionier pentru o mobilitate a viitorului. Portofoliul de produse al grupului se adreseaza tuturor aspectelor cruciale privind tehnologiile pentru sistemele de propulsie si aer conditionat – atat pentru vehicule cu motor cu combustie, cat si pentru „e-mobility”.

    In 2016, grupul a generat vanzari de aproximativ 12.3 miliarde Euro, cu aproximativ 77.000 angajati si e reprezentat in 34 de tari, cu aproximativ 170 locatii de productie.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare tehnice
    • Experienta in asigurarea calitatii
    • Cunostinte de citire si interpretare desen tehnic
    • Cunostinte Quality tools (8D/5Why/Paretto, etc.), Core tools(APQP/PPAP, etc.) si QRQC - Problem solving
    • Utilizare pachet programe Ms Office si SAP
    • Cunostinte norme si cerinte clienti
    • Limba engleza – avansat (germana – avantaj)

    Responsabilitati

    • Participarea in echipa de proiect inca de la faza de cotatie;
    • Definirea criteriilor pentru targetul de calitate si a necesitatilor conform cerintelor clientului;
    • Realizarea activitatilor de control/teste si intocmirea dosarului pentru obtinerea aprobarii produsului de la client (PPAP doc, QM plan);
    • Asigurarea trecerii gate-urilor/milestone-urilor conform APQP;
    • Asigurarea si urmarirea tuturor activitatile conform RASIC;
    • Participarea la elaborarea P-FMEA si realizarea, in echipa, a Control Planului pentru verificarea calitatii produsului;
    • Pregatirea vizitelor/auditurilor de client, IPA/EPA in fabrica, a planurilor de actiuni si urmarirea implementarii actiunilor;
    • Mentinerea contactului permanent cu clientul;
    • Analiza reclamatiilor de la clienti (cu raport QRQC) si initierea, completarea si urmarirea raportului 8D/Web 8D;
    • Blocarea/deblocarea livrarilor de produse catre client in caz de probleme de calitate;
    • Participarea la implementarea si omologarea modificarilor de proces si produs si verificarea conformitatii acestora cu cerintele clientului;
    • Propunerea si realizarea de imbunatatiri pentru eficientizarea modului de lucru si a rezultatelor obtinute.