Asistent servicii clienti limba germana B2

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 17.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate.
    62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.
    Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii.
    Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim

    Cerinte

    Candidatul ideal
    - Un nivel mediu sau avansat de limba Germana
    - Abilitati foarte bune de comunicare.
    - Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului
    - Disponibilitate pentru un program flexibil, in regim full-time/part-time(8h , 4h sau 6h)

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Postul presupune oferirea de suport pentru clientii nostrii prin intermediul mai multor canale: telefonic, e-mail, chat , avand posibilitatea de a alege unul dintre proiectele dorite ( gaming , turism sau asigurari )

    Ce oferim:
    - Program flexibil de 4, 6 sau 8 ore
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala si promovare
    - Un mediu de lucru placut unde vei invata lucruri noi zilnic