Cost Optimisation Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile The KPI Institute active.


Vezi toate job-urile Cost Optimisation Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: The KPI Institute
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2017
    Scurta descriere a companiei

    The KPI Institute is a research institute specialized in business performance. It operates research programs in 12 practice domains, ranging from strategy and KPIs to employee performance and from customer service to innovation performance. Insights are disseminated through a variety of publications, subscriptions services and through a knowledge platform available to registered members. Support in deploying these insights in practice is offered globally through training and advisory services.

    The KPI Institute is considered today the global authority on Key Performance Indicators (KPIs) research and education. It developed the first KPI Management Framework and operates www.smartKPIs.com, the result of the research program dedicated to documenting and cataloguing how KPIs are used in practice, an online portal containing the largest collection of documented KPI examples.

    Cerinte

    • Studii superioare, de preferat în Management sau alte discipline similare;
    • Minim 3-5 ani experiență pe o pozitie similară;
    • Abilități de vânzare și negociere, prezentare si coaching;
    • Cunoașterea mijloacelor de analiză internă eficientă;
    • Competențe în vederea identificării și analizei pierderilor;
    • Dezvoltarea și implementarea de sisteme de management al performanței;
    • Experienţă relevantă în domenii precum consultanţă/ facilitare cursuri;
    • Abilitatea de a asculta si de a adresa intrebari, excelente abilitati de comunicare si persuasiune, flexibilitate si adaptabilitate (capacitatea de a se adapta interlocutorului);
    • Abilități de management al proiectelor, simț al responsabilității față de sarcini pentru a asigura îndeplinirea lor la standarde înalte și în timpul alocat;
    • Proactivitate, inițiativă, automotivare, capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate la schimbari;
    • Atenție la detalii pentru a asigura calitatea și acuratețea informațiilor;
    • Capacitatea de a lucra atât individual cât și în cadrul unei echipe;
    • Experiență în utilizarea platformelor de social media precum Facebook, Linkedin;
    • Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office;
    • Certificat ca ”Formator de formatori” – constituie un avantaj;
    • Disponibilitate pentru deplasări; (minim 70% din timp);
    • Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Maximizarea performanțelor financiare ale companiei pe termen scurt, mediu și lung prin optimizarea modului în care acestea își implementează întregul set de resurse disponibile, cum ar fi: sisteme, procese, oameni, tehnologie, finanțe.

    Principalele responsabilități includ:

    Training&Consultață
    • Contribuie la formarea profesioniștilor în managementul performanței;
    • Sprijină organizațiile în implementarea unui sistem de management al performanței;
    • Îmbunătățește și actualizează in mod continuu resursele companiei pentru diferite programe de training, proiecte de consultanță și programe de audit în domeniul vânzărilor;
    • Optimizează costurile și procesele organizatiei-client;
    • Recomandă, implementează și monitorizează soluții de optimizare;
    • Dezvoltă strategii pe termen lung, pentru a putea identifica oportunitățiile și riscurile asociate cu viitorul companiei;
    • Se implică în dezvoltarea şi livrarea de cursuri atât în sistem deschis, cât și în sistem in-house pentru clienții companiei la nivel național și internațional;
    • Facilitează workshop-uri.

    Relatii cu clientii si contractarea de proiecte
    • Întreprinde acțiuni de networking și dezvoltare a afacerii;
    • Promovează oferta companiei prin intermediul diferitelor canale de comunicare, inclusiv a platformelor profesionale de social media;
    • Stabilește și administrează în mod eficace relațiile cu principalele părți interesate, pentru a crește impactul campaniilor de vânzare;
    • Stabilește, dezvoltă și menține relațiile de afaceri cu clienții actuali și potențiali, pentru a genera noi oportunități de vânzare a produselor și serviciilor organizației;
    • Contactează potențiali clienți pentru a le prezenta beneficiile serviciilor de optimizare a costurilor a celorlalte servicii, transformându-i în clienți fideli;
    • Elaborează propuneri în scris și stabilește cote clare, precise și eficiente pentru clienții actuali și potențiali;
    • Menține un nivel activ al dialogului pe grupurile de LinkedIn și în cadrul altor comunități/grupuri profesionale interesate de Performance Management, promovând serviciile companiei;
    • Planifică și organizează propria strategie de vânzări, maximizând calitatea timpului investit.

    Alte informatii

    Ce oferim:

    • Program de lucru flexibil;
    • Un colectiv prietenos și tânăr;
    • Pachet salarial atractiv, incluzând: bonuri de masa, bonusări din vânzări și livrare de traininguri;
    • Accesarea unui buget anual de training;
    • Acordarea primelor de Craciun și Paște.