Supply Chain Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Supply Chain Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Esti in cautarea unei noi provocari? Esti atras de un mediu de lucru dinamic? Iti doresti sa iti pui in valoare potentialul?

    Atunci aplica la postul: Supply Chain Assistant!


    Care sunt cerintele pentru acest post?
    -studii superioare economice sau tehnice;
    -experienta in domeniu constituie un avantaj;
    -cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
    -bune cunostinte de operare PC, MsOffice si ERP;
    -abilitati de comunicare si negociere;
    -abilitati de analiza si sinteza;
    -spirit de echipa;
    -orientare catre client;
    -dinamism.

    Responsabilitati

    Ce face un Supply Chain Assistant ?

    Se implica, alaturi de Supply Chain Manager, in coordonarea intregii activitati de achizitionare materii prime si marfuri si a activitatii logistice in conformitate cu bugetul alocat si cu politicile companiei.

    Mai exact, participa la gestionarea proceselor de aprovizionare, receptie marfa si organizare depozite, controlul stocurilor, livrarea produselor finite, confirmarea termenelor de fabricatie in relatie directa cu clientul. Se implica in realizarea planificarii productiei: analizeaza capacitatile de productie in functie de cererile clientilor, analizeaza fluxurile de productie in scopul eliminarii timpilor neproductivi, masoara productivitatea sectoarelor si a proceselor. Urmareste respectarea termenelor de livrare si mentine contactul cu transportatorii. De asemenea, raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizand analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului logistic si de achizitii.

    Alte informatii

    Care sunt beneficiile?
    -mediu de lucru dinamic si competitiv;
    -cursuri de formare si perfectionare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (67)