Consultant Customer Service Call Center

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 02.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. Vodafone Group are peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.
    Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre, apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
    Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

    Cerinte

    Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.

    Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!

    Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;
    Sa respecti normеle de confidеntialitate.
    Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.

    Ce iti oferim noi?
    Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.
    Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).
    Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca in prima zi sa te simti pregatit.
    Oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei cu ajutorul experientei acumulate in departamentul de Relatii cu Clientii, ce iti poate facilita accesul la alte roluri in interiorul organizatiei pe termen mediu si lung.

    Stim ca si salariul e important, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza si bonuri de masa, avem si bonusuri lunare in functie de performanta.

    Aplica acum si hai sa ne cunoastem mai bine in cadrul unui interviu!