Atención al cliente en español

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Descoperă Teleperformance România:

    Teleperformance, liderul mondial pe piața serviciilor externalizate de management al experienței cu clienții, dezvoltă în parteneriat cu companii importante din diverse industrii, strategii referitoare la relația cu clienții acestora, folosind multiple canale de comunicare. Compania furnizează rezultate superioare prin operațiunile de suport clienți, achiziții, suport tehnic s.a.
    Grupul operează 147.000 de stații de lucru, cu aproape 190.000 de angajați în 311 centre de contact, în 65 de tări și deservind mai mult de 160 de piețe. Acesta gestionează programe în 75 de limbi și dialecte, în numele marilor companii internaționale dintr-o mare varietate de industrii.
    În România, și-a început activitatea în 2004 devenind în scurt timp lider pe piață locală. În prezent are peste 1300 de angajați care vorbesc fluent italiană, franceză, spaniolă, engleză, germană, rusă și poloneză.
    Află mai multe aici: https://www.teleperformance.com

    Cerinte

    Queremos que nuestros empleados estén inspirados y motivados, queremos que se sientan orgullosos de pertenecer a nuestro equipo. Los ayudamos a construir sus carreras profesionales.
    Teleperformance Rumanía está buscando Representantes de Servicio de Atención al Cliente que hablen con fluidez el idioma español. Si sabes como mejorar la experiencia del cliente, manejando preguntas y preocupaciones con pasión, profesionalismo y amabilidad, ¡esta oferta de trabajo es para ti!

    Responsabilitati

    Te ofrecemos:
    • Contrato de trabajo Full time / Part time
    • Salario competitivo
    • Horario de trabajo flexible
    • Oficina de clase alta y moderna ubicada en Bucarest
    • Entorno de trabajo multicultural y equipos de edades mixtas
    • Paquete de beneficios: vales de comida, transporte público, tarjetas de descuentos a través de diferentes socios, atención médica privada.