Experiența HEINEKEN: mai mult decât a produce bere și cidru


"Suntem mândri de cine suntem și ne mândrim să spunem: Noi suntem HEINEKEN”.

Entuziasm, bună dispoziție și dorință de a face lucruri mărețe. La aceste lucruri ne duce cu gândul citatul de mai sus. Am pregătit pentru tine un mini interviu prin care poți descoperi și tu cum poți face parte din acest ecosistem care înseamnă mai mult decât a produce bere și cidru. Înseamna experiențe unice și oportunități de dezvoltare pe măsura așteptărilor tale.


Cine este HEINEKEN România?

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni și pentru planetă, Bucuria de a trăi.

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.

Care sunt planurile de recrutare pentru studenți în toamna anului 2021?

Ne dorim să venim în întâmpinarea celor la început de drum în cariera lor profesională cu o oportunitate în domeniul vânzărilor. Considerăm că un internship plătit este cel mai bun mod de a descoperi compania HEINEKEN și industria în care activăm, dar și de a învăța dinamica acestui domeniu. Totodată, credem că este modalitatea potrivită prin care cei tineri pot afla prin experiență directă care sunt skill-urile de care au nevoie pentru a-și construi o carieră în acest domeniu.

De aceea, în această toamnă, am pregătit pentru studenți sau proaspăt absolvenți un program de internship în departamentul de Modern Trade, care se adresează tinerilor pasionați de domeniul vânzărilor, curioși să afle cum se desfășoară o campanie de Trade Marketing în cadrul companiei HEINEKEN România. Prin acest program, care se va derula de-a lungul a 6 luni, punem la dispoziție 3 roluri, cu activitate în București. Având în vedere contextul actual, dar și pentru că înțelegem dorința de flexibilitate a celor tineri, programul de internship oferă și posibilitatea de a lucra în regim hibrid. Tinerii care vor să dea start carierei lor pot afla mai multe și pot aplica aici.

Cum devii un intern în cadrul HEINEKEN România?

În primul rând, cei care își doresc să facă parte din acest program de internship trebuie să aplice, accesând link-ul de mai sus. Ulterior, ei vor trece printr-un proces de recrutare, care constă în screening telefonic, urmat de un interviu virtual prin care să ne cunoaștem mai bine. La final, cei selectați primesc o ofertă din partea noastră.
În alegerea candidaților potriviți, apreciem în mod special dorința acestora de a învăța lucruri noi și atitudinea pozitivă și proactivă, calități care îi vor ajuta pe parcursul întregii cariere.

De ce să aleagă tinerii HEINEKEN România și nu altă companie?

Suntem compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume, iar acest lucru înseamnă, mai presus de toate, o echipă globală care împărtășește și se ghidează după aceleași valori. Desigur, acest lucru ne și responsabilizează în raport cu noua generație de profesioniști. Prin programele de internship și de trainees, pe care le derulăm în cadrul companiei noastre, ne dorim să creștem viitorii specialiști HEINEKEN, cărora să le insuflăm același set de valori și respectul pentru moștenirea noastră. De aceea, avem grijă ca tinerii care ni se alătură să beneficieze de un mediu de lucru în care să învețe cât mai mult și în care să se simtă apreciați și valorizați. La HEINEKEN, vor găsi întotdeauna colegi deschiși să-i primească în echipă și să le împărtășească din experiența lor.

 



LinkedIn