Unilever

Orase: BUCURESTI, Ploiesti, Suceava,
Industrie: FMCG

Construit in jurul a 400 de branduri diverse si oameni deosebiti, cu scopul comun de a crea o lume mai buna si de a imbunatati calitatea vietii oamenilor, Unilever este prezent zilnic in vietile a cel putin 2.5 miliarde de consumatori, din peste 190 de tari din intreaga lume.

Pentru noi, cei 149.000 de angajati sunt mai mult decat simpli angajati. Ei sunt forta de miscare din spatele tuturor brandurilor noastre care contribuie in fiecare zi la imbunatatirea sanatatii planetei, dar si a sanatatii, increderii si bunastarii oamenilor.

In Romania, povestea Unilever a inceput odata cu primele importuri de produse in anul 1991 si a continuat cu achizitia Fabricii Dero din Ploiesti in anul 1995. Prin investitii uriase, Unilever a reusit sa aduca fabrica la standardele internationale de calitate, mediu si siguranta angajatilor. Tot in Ploiesti, in anul 2006, a luat nastere Fabrica de Produse Alimentare Unilever prin contopirea a trei fabrici: fabricile de margarina de la Targu Mure; si Bulgaria si fabrica de Knorr din Otopeni.

De atunci, Unilever a reusit sa dezvolte capacitatea de productie locala si sa isi extinda portofoliul de branduri si produse prin alte achizitii care dovedesc implicarea companiei in sustinerea societätii si a mediului de afaceri local, cum este achizitia renumitei fabrici Betty Ice din Suceava si achizitia a 75% din compania Good People din spatele brandurilor FRUFRU si Urban Monkey.

Astazi, Unilever Romania este cunoscut prin branduri precum Knorr, Delikat, Dero, Omo, Dove, Rexona, Domestos, Cif, Magnum, Ben & Jerry's, Betty Ice, Napoca, Algida si multe altele.

Suntem prezenti in vietile romanilor prin proiecte si campanii care au avut de-a lungul anilor un impact pozitiv in societatea romaneasca, campanii cu traditie, cu o misiune sociala importanta, sustinute de brandurile noastre puternice. 

Te asteptam in echipa Unilever!
 

Unilever – lider recunoscut în domeniul sustenabilității

Ne dorim ca afacerea Unilever în lume să se dezvolte, dar recunoaștem că o dezvoltare în detrimentul consumatorilor sau al mediului este inacceptabilă și nesustenabilă din punct de vedere comercial. Creșterea sustenabilă este singura modalitate acceptabilă pentru afacerea noastră. 

În 2010 am lansat Planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil, care reprezintă modelul nostru pentru o activitate sustenabilă. Astfel, am decis ca dezvoltarea de business să fie disociată de impactul pe care îl avem asupra mediului, simultan cu creșterea impactului social pozitiv al brandurilor noastre. Astfel, vom accelera dezvoltarea profitabilă a brandurilor, reducând costurile și stimulând inovația. 

Pentru 15 din ultimii 16 ani, Unilever a condus grupul din domeniul alimentar, al băuturilor și al produselor din tutun care figurează în indicele de sustenabilitate Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index - DJSI). În 2015, compania noastră a fost numită lider al grupului din domeniul industrial cu un punctaj de 92 din 100 și a primit o distincție Gold Class pentru performanțele noastre privind sustenabilitatea din partea RobecoSAM în Anuarul privind sustenabilitatea din 2016.

În 2015, Unilever și-a păstrat poziția de vârf în cel mai recent sondaj privind liderii în domeniul sustenabilității din partea GlobeScan/SustainAbility pentru al șaselea an consecutiv.

Unilever a fost una dintre cele 113 companii la nivel global care au primit un calificativ „A” pentru performanțe în domeniul climei în „The A List: The CDP Climate Performance Leadership Index Report 2015”, raport realizat de către ONG-ul internațional CDP (denumit formal Carbon Disclosure Project).


Obiectivul nostru este să determinăm adoptarea pe scară largă a unui stil de viață sustenabil

Concepem noi practici de afaceri care ne dezvoltă compania și comunitățile, satisfăcând cerința tot mai crescută a oamenilor pentru produse mai sustenabile, pentru un viitor mai bun pentru planeta noastră.  
Contribuim la crearea unei lumi în care toți trăiesc bine și în limitele resurselor naturale ale planetei, prin:
  • Mărci care oferă o nutriție echilibrată, o igienă bună și încrederea care vine din purtarea hainelor curate, a părului curat și a pielii sănătoase.
  • Produse care sunt achiziționate în mod sustenabil și utilizate într-un mod care protejează resursele naturale ale planetei.
  • Respect pentru drepturile oamenilor și ale comunităților în care lucrăm în întreaga lume.


Planul Unilever pentru un Stil de Viață Sustenabil (USLP) este esențial pentru modelul nostru de afacere. Am stabilit obiective pe termen lung, inclusiv modul în care procurăm materii prime și modul în care consumatorii utilizează produsele noastre. Ambițiile noastre conduc la găsirea unor noi modalități de parteneriat cu alte entități din mediul de afaceri, din autoritățile guvernamentale și din societate.

Planul nostru USLP are trei obiective principale:
  • Îmbunătățirea sănătății și a bunăstării: Până în 2020 vom ajuta mai mult de un miliard de persoane să ia măsuri pentru a-și îmbunătăți sănătatea și bunăstarea.
  • Reducerea impactului asupra mediului: Până în 2020 obiectivul nostru este să înjumătățim amprenta asupra mediului în urma fabricării și a utilizării produselor noastre pe măsură ce ne dezvoltăm afacerile.
  • Îmbunătățirea mijloacelor de trai: Până în 2020 vom îmbunătăți mijloacele de trai pentru milioane de persoane pe măsură ce ne dezvoltăm afacerile.
Știm că produsele noastre trebuie să fie sustenabile în fiecare etapă a ciclului lor de viață, nu doar în fabricile noastre. Aceasta înseamnă colaborarea cu ceilalți, inclusiv cu furnizorii și clienții noștri, cu guverne, ONG-uri și alte entități, pentru a realiza modificările majore necesare depășirii celor mai mari provocări cu care se confruntă lumea noastră.

Brandurile noastre sustenabile s-au dezvoltat rapid în ultimii ani. Acestea au asigurat aproape jumătate din creșterea companiei și s-au dezvoltat semnificativ mai rapid, cu 30%, decât celelalte branduri ale companiei.

 

Un loc de munca la Unilever inseamna o cariera asa cum iti doresti, cu oportunitati de dezvoltare, beneficii si un mediu de lucru in care este apreciata diversitatea. Astfel, daca iti doresti un internship, un loc de munca dedicat tinerilor absolventi sau vrei sa te dezvolti in cariera, la Unilever poti sa decizi cum vrei sa evoluezi, alaturi de branduri si oameni care contribuie la cresterea sustenabila a business-ului.

Pentru a vedea lista completa de oportunitati, intra pe platforma noastra de cariere sau cauta-ne pe Hipo.ro si aplica la ce ti se potriveste!