Inspirați de modă și motivați de succes
Cu 164 de magazine și 15.000 de angajați în 15 țări, Peek&Cloppenburg este unul dintre liderii de piață în segmentul de fashion retail, așa cum a fost și în cei 120 de la înființare. Vei trăi la noi experiențe frumoase la care probabil nici nu te aștepți. Nu facem doar comerț în acest domeniu ci ne ocupăm de mult mai multe - de la designul și producția produselor noastre exclusive până la logistică, IT și marketing. Așa că te poți aștepta la activități variate și noi provocări. Stabilim trenduri și suntem în același timp atât vizionari cât și tradiționali, stabilim strategii dar putem să reacționăm și rapid, suntem ambițioși, cooperanți și mult mai mult de atât.
Cum este în echipa noastră?
Oricine ni se alătură ajunge repede să aprecieze amestecul nostru distinctiv de colegilalitate și implicare proactivă. Lucrăm împreună cu dedicare și pasiune. Spiritul de echipă este la fel de important pentru noi ca și performanța, implicarea individuală și dorința de asumare a responsabilității. În plus, oferim diverse programe de dezvoltare personală și mentoring și beneficii care se adaugă programelor de dezvoltare profesională și salariului. Printre beneficii sunt incluse reduceri pentru cumpărăturile personale, modele de a ține în echilibru viața personală și serviciul, abonamente private de sănătate, bonusuri din vânzare, tichete de masă.
Oportunitățile tale de dezvoltare profesionale și carieră la P&C
Sarcini diverse, responsabilități, structuri ierarhice clare: P&C este un angajator deosebit de atractiv într-un sector foarte dinamic. Indiferent de jobul pentru care optezi, debutul în P&C îți va oferi numeroase posibilități de dezvoltare și carieră pe toate nivelurile.
1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C
2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare
3.Interviul va avea loc în magazin împreună cu directorul magazinului
4. Primirea ofertei
1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C
2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare
3. Interviu on-line cu departamentul resurse umane
4. Info Day în magazin
5. Primirea ofertei
Familiarizează-te dinainte cu ce înseamnă P&C şi care vor fi viitoarele tale atribuţii – site-ul nostru te va ajuta cu aceste informaţii!
Completează documentele de aplicare singur. Evită şabloanele găsite pe internet. Asigură-te că textul nu are greşeli de redactare sau gramaticale.
Tremurat, voce schimbată, palme transpirate – toate acestea se pot întâmpla. Şi ceilalţi candidaţi se simt la fel. Emoţiile sunt foarte normale şi nu vor avea un efect negativ asupra candidaturii tale. Interviul este o oportunitate, nu un test.
E un proces în care ambele părţi au ocazia să se cunoască şi să-şi formeze o primă impresie.
Fii autentic în timpul interviului, nu încerca să pari altcineva! De asemenea, alege o ţinută în care să te simţi comod.
La sfârşitul interviului va fi mereu timp pentru întrebări. Gândeşte-te la ce ai vrea să afli! Întrebările arată interesul tău faţă de companie şi te pot ajuta să obţii mai multe informaţii despre atribuţiile postului.
De ce să alegi P&C
Beneficii
1.Un job atractiv şi stabil cu bonusuri în funcţie de performanţele personale
2.Un spectru larg de posibiltăţi pentru dezvoltarea unei cariere şi specializări în cadrul companiei
3.Diverse oportunități de carieră și plan de dezvoltare personală
4.Reduceri pentru cumpărăturile personale
5.Zile de concediu suplimentare după 3 ani de vechime în P&C
6.Program flexibil disponibil pentru angajații cu normă parțială
7.Tichete de masă
8.Pachet de servicii medicale într-o clinică privată
9.Pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei
FAQ
1.De ce ai nevoie ca să ni te alături?
Posibil să ne împărtășești pasiunea pentru modă și lifestyle. Deasemenea ar fi nevoie să fii deschis și motivat, să lucrezi cu plăcere într-o echipă și să interacționezi cu clienții.
3. Care este procesul de selecție?
După ce vom primi aplicația ta, vei primi un răspuns din partea noastră în următoarele 14 zile.
4. Care sunt posibilitățile de dezvoltare profesională în P&C?
După ce ai activat o vreme pe o poziție de bază, primul pas în cariera ta va fi cel de Asistent Șef de Departament și apoi este nevoie să te pregătești pentru a putea conduce singur un departament, moment în care vei promova pe o poziție de Șef de Departament. Din această poziție vei avea acces la numeroase oferte de dezvoltare profesională, teoretică și practică, puse la dispoziție de Academia noastră de training și dezvoltare. Iar dezvoltarea ta va continua în funcție de abilitățile si interesele tale în zona de vânzări de exemplu, spre o poziție de General Sales Manager sau în zona de achiziții, ca Buyer pentru anumite produse, ocupându-te de achiziționarea produselor noastre.