Voluntari pentru Idei si Proiecte

Orase: BUCURESTI, Cluj Napoca,
Industrie: ONG

Site http://www.vipromania.ro
Blog http://blog.vipromania.ro/
Facebook https://www.facebook.com/vipromania


VIP România este o organizaÈ›ie formată exclusiv din studenÈ›i, care le oferă acestora cadrul necesar pentru ca ei să se dezvolte pe diverse domenii, alături de oameni cu care împărtășesc aceeaÈ™i pasiune, È™i să înveÈ›e prin organizarea de proiecte È™i prin contactul direct cu specialiÈ™ti.

De aproape 14 ani de implicare în domeniul educaÈ›iei, VIP a organizat o serie de proiecte pentru studenÈ›i interesaÈ›i de diverse domenii, oferindu-le È™ansa de a testa varianta activității È™i studiului extraÈ™colar. O educaÈ›ie puternică se bazează pe armonia dintre teoretic È™i practic, iar VIP asigură contextul favorabil învățării practice, dar completează, în acelaÈ™i timp, È™i cunoÈ™tinÈ›ele teoretice.

În plus față de interesul pentru studenÈ›i, VIP investeÅŸte constant în membrii organizaÈ›iei prin responsabilizare progresivă, prin training-uri, prin crearea unui mediu propice învățării, dezvoltării personale È™i profesionale, ascuÈ›irii minÈ›ii È™i caracterului.

VIP România È›ine sub umbrelă patru comunități:

=> Leadership Development – locul unde îÈ›i dezvolÈ›i abilitățile de leadership

=> Business Club – pentru pasionaÈ›ii de antreprenoriat

=> Econosofia – pentru înclinaÈ›ii spre macroeconomie

=> International Affairs – pentru studenÈ›ii studenÈ›ii pasionaÈ›i de relaÈ›ii internaÈ›ionale, globalizare È™i diplomaÈ›ie culturală – care organizează proiecte, conferinÈ›e È™i dezbateri.

Indiferent de pasiunea care ne reprezintă, în organizaÈ›ie ne specializăm pe departamentele specifice unei companii: Financiar, HR, PR, Marketing, Fundraising È™i Online.

Misiune, viziune, valori

Misiunea VIP, de a transforma potenÅ£ialul în excepÅ£ional, la fel ca ÅŸi viziunea sa – Oameni excepÅ£ionali pot face o schimbare în societate – nu privesc doar membrii organizaÅ£iei, întrucât proiectele implică ÅŸi un număr considerabil de studenÅ£i care nu aparÅ£in de VIP.

Valori: spirit de echipă, profesionalism, inițiativă, leadership, etică

Prin activitatea sa, VIP încearcă să faciliteze unui număr cât mai mare de studenÅ£i implicarea în societate, să le ofere mijloacele ÅŸi uneltele cu care să poată clădi o carieră, un viitor strălucit ÅŸi, în final, o Românie europeană.

 

 

Carevasăzică 2013

Carevasăzică este un ziar studenţesc care vine în întâmpinarea nevoii tinerilor români de a se exprima şi de a demonstra că există şi o viziune optimistă asupra prezentului şi viitorului în societatea noastră. 

Ca „ziar de informare cu cap”, publicaţia doreşte să exprime interesele, preocupările şi informaţiile necesare studenţilor, încurajându-i în acelaşi timp pe aceştia să gândească să analizeze, să îşi exploateze talentul şi să-şi spună punctele de vedere în faţa unui public mai larg.

Ziarul abordează, într-o manieră neconstrânsă şi experimentală, preponderent teme culturale şi conţine articole variate, de la interviuri şi articole de opinie până la recomandări de evenimente, filme sau cărţi.

 

Cerc​etare în VIP 2013

Prin acest proiect, VIP își propune să identifice nevoile stakeholderilor organizației. Este vorba despre proiectul de Cercetare in VIP, care dincolo de cercetări de marketing utile atât organizației cât și mediului ONG din România, are un potențial extraordinar pentru mediul de business.

Proiectul este structurat pe patru direcții de cercetare. Prima direcție vizează mediul de business prin partenerii organizației și își propune identificarea nevoilor partenerilor si cum pot proiectele noastre să răspundă acestor nevoi. Cea de-a doua direcție vizează organizația VIP și își propune o analiză a nevoilor membrilor noștri. A treia direcție vizează studenții la care ajungem prin proiectele noastre și cum este văzut acest ONG în rândul studenților din cadrul ASE și SNSPA. Ultima direcție își propune o analiză a mediului asociativ studențesc din România și este realizată în parteneriat cu CROS.

VIP in plina campanie de recrutare

 

 

 

 

 

 

 

 

VIP aniverseaza 14 ani de activitate                                                     VIP crede in oameni exceptionali

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIP inseamna oameni!

Zilele ADfel 2012

 

 

 

 

 

Descriere Business Club

Business Club vine în întâmpinarea studenților pasionați de antreprenoriat și mediul de afaceri.Comunitatea înțelege nevoia tinerilor din mediul academic românesc de a-și construi viitoarea carieră comunicând, împărtașind idei și informații cu alți tineri interesați și pasionați de același domeniu.

Activitatea pe care o desfășurăm este contribuția noastră la transformarea mediului social, economic și politic, fiindcă proiectele noastre descoperă, formează și dezvoltă o comunitate de tineri cu potential ridicat și aptitudini de lider.

Business Club este:

- Comunitate axată pe dezvoltarea spiritului antreprenorial și aptitudinilor studenților care vor să-și deschidă propria afacere

- Punte de legătură între student și mediul de afaceri românesc, legătură ce este necesară creării unei comunități de lideri în domeniu

- Comunitate de tineri entuziaști, talentați, plini de initiative și spirit de echipa

- Un club ce se mărește, în medie, cu 15 membri noi anual, creănd astfel relații profesionale și sociale între alumni și membrii activi

-Un loc de convergență pentru toate domeniile ce vizează dezvoltarea unui business: vânzări, resurse umane, planuri de afaceri, bursa de valori, strategii de marketing și studii de piață, managementul proiectelor, etc.

Activitatea se desfășoară sub formă de:

- Întâlniri săptămânale la care participă membrii clubului și antreprenori de success, ocazie de a discuta și analiza probleme actuale din domeniul afacerilor

- traininguri susținute de partenerii nostri educaționali și foști membri ai clubului, lideri actuali ai mediului de afaceri din România

- seminarii axate pe construirea planurilor de afaceri, analizarea pieței de capital, a mediului investițional și cercetarea unor studii de caz din domeniu

- proiecte destinate studenților interesați de antreprenoriat, prilej pentru membrii clubului de a-și consolida cunoștințele teoretice învățate și de a contribui la dezvoltarea personală

Business Club Conferences 2013

Business Club Conferences face posibilă întâlnirea dintre antreprenori de succes, oameni care excelează în domeniul lor de interes, adevărați leaderi și modele de urmat și studenți interesați în deschiderea propriei afaceri sau construirea unei cariere de top în management.

Scopul acestor conferințe este de a oferi oricărui student sau tânăr profesionist oportunitatea de a învăța lucruri extraordinare și de a-și perfecționa capacitățile curente într-un mediu pragmatic, la care nu ar fi avut în mod normal acces. În plus, nu se percepe nici o taxa de participare.

De-a lungul conferințelor din cadrul evenimentului invitații noștri vor împărtăși cu interlocutorii cunoștințele și experiența lor, fapt ce îi va ajuta pe studenți să învețe cum să își pornească un business, dar și cum să îl dezvolte prin inovație și pragmatism. Studenții vor învață cum să devină întreprinzători, cum să își administreze viitoarea lor afacere și cum să își creeze o strategie pe termen lung, având o bună interacțiune cu părțile interesate.

Conferințele sunt completate cu dezbateri interactive sub forma unor sesiuni de întrebări și networking, menite să încurajeze dezvoltarea unei comunități BCC formate din tineri antreprenori.

Business Education 2013

Business Education a luat naștere ca proiect destinat membrilor VIP în 2011, din nevoia membrilor comunității Business Club de a înțelege fiecare pas al demarării unei inițiative antreprenoriale.

Proiectul este structurat pe module precum Inspirațional, Legal, Financiar, Market Research, care au menirea de a-i face pe participanți să înțeleagă profunzimea fiecărui domeniu de activitate cuprins într-un business, indiferent de domeniul de activitate.

Business Education oferă membrilor know-how de înaltă calitate, networking și posibili parteneri sau mentori, întâlnirea unor oameni de elită din domeniile de mai sus precizate și un ghid cuprinzător pentru inițierea unui business.

Scopul proiectului este dezvoltarea capacității membrilor Business Club și participanților din VIP de a înțelege complexitatea unui start-up și nevoia de a realiza fiecare pas correct pentru a te bucura de o afacere de succes.

Se spune că o mare parte din start-up-uri eșuează în primul an și că în jur de 95 % în primii 5 ani de la înființare, cauza fiind lipsa de competitivitate și know-how general, și nu lipsa de inovație sau realizarea unui produs nesatisfăcător. Pentru a rezolva această problemă, Business Education încearcă să ofere o gama largă de soft-skills și hard-skills, așa încât șansele de reușită să fie cât mai mari.

Good to Go 2013

Good to Go International 2013 reprezintă o şcoală naţională de business destinată studenţilor pasionaţi de antreprenoriat, dornici de a se dezvolta profesional şi a se iniţia în afaceri.

Scopul proiectului este de a-i ajuta pe tineri în dezvoltarea lor antreprenorială, prin prezentarea concretă a unor afaceri de succes şi a unor antreprenori recunoscuţi pe plan naţional şi internaţional.

Cea de-a IX-a ediţie a proiectului se va desfăşura în perioada 15 – 20 aprilie 2013 şi se va adresa atât tinerilor care îşi doresc să-şi deschidă o afacere în viitorul apropiat, cât şi celor care au deja un start-up.

Astfel, timp de o săptămână se vor ține o serie de conferinţe şi workshopuri, în care vom încerca să abordăm teme diverse, începând cu procesul legislativ pentru înfiinţarea unei firme, atragerea de investitori, vânzări şi negocieri, strategii de business şi terminând cu antreprenoriatul în online.

Investment School 2013

Investment School este un proiect cu tradiţie organizat de Bussiness Club, comunitate a asociaţiei studenţeşti Voluntari pentru Idei şi Proiecte. Proiectul se adresează tuturor studenţilor pasionaţi de pieţe de capital, ce deţin cunoştinţe solide în domeniu. Fiind prima şcoală gratuită de investiţii din România, oferă oportunitatea studenţilor de a învăţa direct de la specialişti în domeniul investiţiilor, dar şi de a tranzacţiona virtual pe piaţa bursieră românească. 

Anul acesta, Investment School se află la a unsprezecea ediţie şi se va desfaşura în perioada 26-30 Martie, sub forma unei serii de traininguri, pe teme specifice operaţiunilor de pe piaţa de capital. 

 Printre cei prezenţi ediţiile trecute se numară: Răzvan Paşol (Director General Intercapital Invest),Adrian Simionescu (Preşedinte Vienna Investment Trust), Dan Paul (Preşedinte Asociaţia Brokerilor), Eugen Voicu (Preşedinte Certinvest), Cristian Sima (Preşedinte WBS), Dumitru Beze(Preşedinte Asociaţia Investitorilor pe Piaţa de Capital din România). 

După aceaste traininguri participanţii, în număr de 35, vor avea la dispoziţie o lună să tranzacţioneze valori mobiliare pe o platformă virtuală oferită de Intercapital Invest, iar la finalul perioadei, aceia care vor obţine cele mai bune rezultate vor primi premii în bani, stagii de practică şi internship-uri plătite, cursuri ASIF de broker, alături de cărţi şi diplome de participare.

Descriere Econosofia

Econosofia este unica comunitate ce oferă un mediu dinamic de învățare și dezvoltare studenţilor pasionaţi de macroeconomie şi politici instituționale. Aceasta organizează conferinţe şi seminarii cu experţi de la instituţii precum Banca Mondială, Fondul Monetar Internaţional şi Banca Naţională a României. Pe lângă organizarea acestor evenimente, membrii clubului elaborează proiecte de cercetare, studii de caz în domeniul economic şi participă la dezbateri.

Cu fiecare proiect am stabilit contacte cu personalităţi care ne-au deschis orizonturi noi asupra economiei şi politicilor publice: 

•    profesorul Lajos Bokros – PhD la CEU, Budapesta; fost director la Banca Mondială
•    Ziad Alahad – şeful Biroului Băncii Mondiale în România
•    Jonathan Scheele – şeful Delegaţiei Comisiei Europene
•    Graeme Justice – reprezentantul FMI în România
•    Hildegard Gacek – Director BERD România
•    Martin Quinn – DG Enlargement, European Comission
•    din mediul academic: Daniel Dăianu, Claudiu Doltu, Victor Dragotă
•    din domeniul financiar-bancar: Bogdan Baltazar, Mugur Isărescu,     Dan Pascariu, Elena Petculescu, Răzvan Szilagy

•    analişti politici: Cristian Pîrvulescu, Cristian Preda, Toader Paleologu, Niels Schnecker
•    ministri şi secretari de stat: Mihai Răzvan Ungureanu, Ionuţ Popescu, Mihai Tănăsescu
•    jurnalişti: Stelian Tănase, Ilie Şerbănescu, Ion Cristoiu, Sorin Roşca Stănescu, Robert Turcescu,Bogdan Chireac.

Activitatea Econosofia
•    seminarii și conferințe la care participă membrii clubului și personalități de renume pentru a discuta și analiza probleme actuale din sfera economică
•    sesiuni de traininguri
•    dezbateri între membrii clubului și studii de caz pe diverse teme macroeconomice
•    proiecte externe destinate studenților interesați de macroeconomie ce doresc să își consolideze cunoștințele și să investească în dezvoltarea personală
 

Economics through a Macrofying Glass 2013

Economics through a Macrofying Glass (EMG) este un proiect Econosofia cu tradiție, care a luat naştere având ca principal obiectiv aprofundarea cunoștințelor de macroeconomie, geopolitică, politici publice și monetare ale elitei studenților din domeniul economic din România. 

În cele 9 ediții de până acum, proiectul s-a constituit dintr-o serie de cursuri predate de profesori invitați de la universități străine acompaniate de conferințe și seminarii pe diverse subiecte precum actuala criză financiară, convergența reală și nominală la zona euro, sau tranziția de la socialism la economia de piață și implicațiile sale. Scopul acestor serii de seminarii este crearea unui mediu de dialog deschis, prin care participanții să își ridice nivelul cunoștințelor în domeniu și să faciliteze interacțiunea studenților cu posibili angajatori din domeniul bancar-economic.

Economics through a Macrofying Glass 2013 păstrează valorile consacrate: profesionalism, iniţiativă şi spirit de echipă. În ediţia actuală, este adusă in prim plan dorinţa de a stabili o
legătură între teorie si practică, de a înţelege mecanismele care asigură succesul profesional prin exemplul invitaţilor. În acest sens se va încuraja dialogul dintre participanți și invitați atât în cadru formal, cât și informal. Totodată, intenționăm lărgirea cadrului de participare prin organizarea de video-conferințe având ca lectori atât personalități marcante din mediul universitar economic cât și din instituții financiar-bancare internaționale. În cele opt zile de proiect studenții vor lucra la conceperea unui eseu pe o temă economică prestabilită. La finalul proiectului, lucrarea cea mai bună va fi premiată de către un juriu specializat.

Econosofia Conferences 2013

Econosofia Conferences este un proiect reprezentat printr-o serie de conferinţe lunare, in cadrul cărora vor fi prezente personalităţi marcante din domeniul economic şi financiar-bancar care vor vorbi pe diverse teme, atât de actualitate, cât şi mai puţin accesibile.

Proiectul este destinat studenţilor pasionaţi, care vor să afle mai mult, se informeaza constant şi vor să cunoască economia şi din alt unghi faţă de cel prezentat la facultate. De asemenea, pe lângă scopul informaţional, conferinţele au şi rolul de a le revela studenţilor “cheia succesului” din perspectiva fiecărui speaker invitat, descriindu-le astfel propria ascensiune în cariera profesională.

În ediţiile trecute ale proiectului au fost prezente adevărate somităţi din domeniul economic, precum: Dl. Valentin Lazea (economist-Şef la BNR), Dl. Adrian Lupşan (Vicepreședinte BVB), Dl. Lucian Croitoru (consilier al guvernatorului BNR), Dl. Florin Cîţu (fost director al ING Bank), Dl. Radu Soviani (jurnalist economic) etc.

 

Risk Management 2013

Risk Management 2013 este singurul proiect pe managementul riscului din România. Acesta se adresează studenţilor oferind acestora oportunitatea de a discuta cu specialişti din piaţă despre riscurile existente în business, în bănci sau în companii multinaţionale.

Studenţii vor învăța timp de patru zile de la experţi în macroeconomie, risk management şi crize economice. La finalul celor patru zile ei vor avea de rezolvat un studiu de caz pe echipe.

Proiectul îşi propune şi o parte de orientare profesională, in cadrul căreia fiecare dintre speakeri explică traseul profesional şi oferă sfaturi utile pentru participanţi.

International Affairs

Activând sub umbrela Voluntari pentru Idei şi ProiecteInternational Affairs îşi propune să dezvolte studenţii interesaţi

de geopolitică şi diplomaţie culturală, oferind instrumentarul şi resursele necesare materializării ideilor acestora. 

Membrii comunităţii au oportunitatea să participe la proiecte internaţionale desfăşurate în Europa, training-uri, conferinţe şi să îşi pună în practică propriile idei de proiecte.

Anul acesta vor fi organizate şcoala de vară Global Research Summer School, proiectul de diplomaţie culturală The Diplomatic Agenda şi multe alte surprize.

 

Global Research Summer School 2013

Global Research Summer School (GRSS) le oferă pasionaţilor de relaţii internaţionale ocazia de a lucra într-un mediu intercultural pentru a găsi soluţii la problemele stringente de pe scena relaţiilor internaţionale. Prin diversitatea participanţilor, GRSS îşi propune să îmbunătăţească dialogul intercultural dintre tinerii europeni.


Proiectul va avea loc între 15-29 iulie 2013 şi va avea ca temă “The wars you don’t see”. 

Scopul programului este de a pregăti tinerii pentru studii postuniversitare şi cariere în domeniul relaţiilor internaţionale. Global Research Summer School îşi propune să ofere participanţilor un mediu propice transformării unei pasiuni în excelenţă,  obiectiv realizat prin furnizarea către student a unor instrumente de gândire critică, analitică şi cantitativă.

 

The Diplomatic Agenda 2013

The Diplomatic Agenda, un nou proiect marca Voluntari pentru Idei și Proiecte, se adresează studenţilor pasionaţi de geopolitică şi domeniul relaţiilor internaţionale și îşi propune să dezbată tema diplomaţiei culturale. The Diplomatic Agenda înseamnă o serie de patru videoconferinţe susţinute de speakeri din spaţiul anglo-saxon, reputaţi în domeniul diplomaţiei culturale.

The Diplomatic Agenda îşi propune prin intermediul celor patru videoconferinţe să le ofere participanţilor nu numai o abordare nouă şi interesantă a temelor dar şi o mostră a mediului academic britanic.

Cele patru teme ale video conferinţelor sunt:

  1.  Introducere în diplomaţia culturală
  2. Brandul de ţară. Studiu de caz: România.
  3. Social Media şi libertatea de exprimare. Studiu de caz: Occupy Wall Street.
  4. Repatrierea obiectelor de artă. 

Căutând să informeze studenţii din domeniu şi nu numai, The Diplomatic Agenda îţi propune să le ofere acestora un punct de plecare privind cercetarea şi activitatea lor în domeniul diplomaţiei culturale.

Pentru mai multe detalii ne găsiți pe facebook!

 

 

Leadership Development

Leadership Development este comunitatea care îţi permite să îţi dezvolţi capacităţile de lider în timp ce îţi cauţi pasiunile. 

Oamenii curajoşi, puternici şi plini de initiaţiva, care dezvoltă proiecte îndrăzneţe şi cu impact sunt oamenii din Leadership Development. 

Învăţăm unii de la alţii şi învăţăm că, în calitate de lideri, trebuie să avem puterea să îi facem pe ceilalti puternici.

Activitatea din comunitate este completată de organizarea proiectelor de tradiție: Impact Marketing School, Studentul Anului și Personal Development School, dar și din apariția unor proiecte noi, din inițiativa unor oameni entuziaști: Colorimetrul Cultural și Personal Development School.  

Impact Marketing School

Impact Marketing School este prima şcoală de marketing din România, care reuneşte anual cei mai buni 25 de studenţi din ţară pasionaţi de domeniu, pe care îi pune în faţa unei probleme reale, şi anume, rezolvarea unui brief de marketing oferit de compania parteneră.

Cea de-a XII-a ediţie Impact Marketing School se va desfăşura în perioada 20- 29 aprilie 2013, în Bucureşti. Proiectul oferă participanţilor experienţă practică, prin brief-ul oferit de compa­nia parteneră, cât şi în cadrul trainingurilor din timpul celor 10 zile: dezbateri, studii de caz, exerciţii practice.

De asemenea Impact le oferă studenţilor consultanţă şi feed­back pe munca lor, din partea unui specialist în marketing, pentru o experienţă mai profundă de învăţare. Totodată, temele workshopu­rilor aduc în discuţie subiecte actuale din domeniu.

 

Studentul Anului 2013

Studentul Anului, aflat anul acesta la cea de-a X-a ediţie este un proiect organizat la nivel naţional, care încearcă să unească mediul business de mediul studenţesc, având drept scop principal recunoaşterea meritelor celor mai buni studenţi ai sistemului universitar românesc pe şase categorii de concurs: Economie, Medicină, Jurnalism şi Comunicare, IT, Arhitectură şi Drept. Studenţii care aleg să participe la competiţie trebuie să demonstreze că în afara rezultatelor academice extraordinare, sunt capabili şi de a răspunde provocărilor propuse atât de reprezentanţi de renume ai universităţilor, cât şi a celor de pe piaţa muncii.

Întrucât, anul acesta, proiectul aniversează 10 de existenţă, această ediţie va aduce câteva îmbunătăţiri structurii proiectului. În acest sens, o nouă categorie de concurs. Categoria Drept a fost introdusă, o serie de conferinţe la nivel local şi naţional vor fi organizate cu două săptămâni înainte de începerea campaniei de promovare, pentru ca studenţii aflaţi în target să ia contact cu oportunităţile pe care le pot avea prin participarea la această competiţie şi nu în ultimul rând, studenţii finalişti ai competiţiei vor avea parte de o serie de surprize, gândite special pentru nivelul de dezvoltare la care ei au ajuns până în prezent.

Personal Development School 2013

Personal Development School este o şcoală de dezvoltare personală care îşi propune să ofere tinerilor studenți instrumentele necesare pentru a se cunoaşte mai bine, pentru a se autoevalua şi pentru a şti să îşi îndeplinească obiectivele.

Dupa două săptamâni, timp în care cei 25 de participanţi vor asista la traininguri şi workshopuri ce vor aborda teme pornind de la self-awareness, până la leadership, va urma o perioadă de coaching.

Timp de o lună după finalizarea trainingurilor, studenţii vor fi evaluaţi de un coach profesionist, care îi va ajută să îşi prioritizeze obiectivele şi să îşi alcătuiască o strategie de dezvoltare personală pe care să şi înceapă să o implementeze. Astfel, participanţii vor învăţa care sunt paşii pe care trebuie să îi urmeze pentru a deveni adevăraţi lideri atât pe plan personal, cât şi pe plan profesional.

 

Colorimetrul Cultural 2013

Colorimetrul Cultural va provoca cei mai buni studenţi în arte zizuale să demonstreze că manifestările culturale şi creativitatea sunt soluţia pentru probleme actuale ale societăţii.

Astfel, vom crea un cadru de manifestare pe temă pentru studenţi prin lansarea unui concurs de lucrări artistice pe 4 categorii: video, fotografie, desen, pictură. În plus, finaliștii selectaţi de juriul specializat vor avea ocazia să se dezvolte prin activităţile propuse. Timp de 7 zile, alături de invitaţii profesionişti, vor explora teme precum istoria şi cultura Bucureştiului, rolul patrimoniului cultural, impactul artei urbane, studii de caz, inspiraţie din intervenţii cultural-artistice de succes şi altele.

În final, cele mai bune lucrări de pe fiecare categorie vor fi jurizate, premiate şi expuse în spaţiul public central ales. Impactul e atât asupra participanţilor, pentru a dezvolta proiecte de viitor pe temă, cât şi asupra oamenilor, pentru a se implica mai mult în problemele comunităţii.

 

Nu exista anunturi in sectiunea accesata!