Remote work. No filter





Motto: Work Life Balance sets the bar to low. No one grows up dreaming of a job that does not interfere with their life. We hope to spend our waking hours doing work that enriches our lives. A toxic job drains you, a decent job sustains you, a healthy job invigorates you. (Adam Grant).

                                                                              3-1-1-2 sau 2-1-2-2 ?


Imi doresc de multi ani sa rup ritmul unei saptamani de lucru si sa-i dau zilei de joi puterea reconfortanta a lecturii, a intalnirilor de echipa in afara biroului sau energia si creativitatea proiectelor noi. Noi avem dintotdeauna o echipa atipica – colegi care lucreaza din Marea Britanie, Americi, Vietnam, Peninsula Scandinava, Franta, Indonezia, in cautarea celei mai delicioase cafele sau a cadrului celui mai flatant pentru social media. Am invatat sa dau deoparte „controlul῝ si ma bucur de ceea ce aduce haosul cu el: diversitatea, oportunitatile, flexibilitatea, colaborarea, invatarea din greseli, creativitatea, sinergia, echilibrul dinamic.


Cautandu-ne un ritm nou, care sa fie armonios cu ritmul echipei, dar si cu nevoile noastre, ale fiecaruia, am ajuns sa exploram 2-1-2-2 Office. WFH. Office. Break. Luni si marti la birou, miercuri – zi de pauza sau proiecte personale, apoi joi si vineri la birou sau intalniri online. Sau 3-1-1-2 Office. WFH. Office. Break. Repeat! Adica luni-marti-miercuri la birou (miercurea am zi de teaching!), joi pauza sau zi de proiecte personale, vineri la birou, doua zile de weekend.


Ordinea si ritmul si le regaseste fiecare. Colegii prefera 2-1-2-2, asa ca suntem doua zile impreuna, iar eu prefer formula 3-1-1-2, care ma ajuta sa-mi implinesc visul legat de ziua de joi – adica sa fiu indisponibila in agenda „publica῝, pe care eu insami aleg sa o dedic celei mai pline de satisfactii activitati. Astfel, joia devine „ziua cea mai asteptata῝, iar noi ne indreptam catre o varianta hibrida de lucru si cochetam cu saptamana de lucru la patru zile.


Din spatiul public am remarcat un mare si nedisimulat entuziasm al celor care s-au intors la birou. Cat e real si cat tine de un „optimism necesar῝, asta ramane de vazut. Pe de o parte, e bucuria de a ne revedea, de a fi si de a munci impreuna, inspiratia, interactiunea sociala, o parte din rutinele vechi restabilite. Pe de alta parte, noile conditii de lucru hibrid – work on progess – ezita intre eticheta intalnirilor virtuale, conversatiile informale din casuta de chat si impresiile despre glazurile gogosilor de la Berliner Donuts, din care se infrupta lingandu-si degetele colegii aflati de partea cealalta a ecranului, la birou.




Continuarea materialului poate fi accesata pe site-ul Revistei HR Manger. 
 

Citeste si:

   

 

Va recomandam si:

Cine sunt oamenii-poveste de la Top Talents?

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI