Studiul ”Cei Mai Doriți Angajatori din România 2022”


Suntem încântați să anunțăm startul celei de a 17-a ediție a studiuluiCei Mai Doriți Angajatori, desfășurat de către compania Catalyst Solutions: 
 

Prin intermediul studiului se urmărește investigarea opiniei respondenților referitoare la piața forței de muncă din domeniul în care aceștia activează, se explorează percepțiile în raport cu angajatorii din România, dar și așteptările cu privire la tipologia mediului de lucru din cadrul organizațiilor.  

 

De asemenea, în funcție de întrebarea care presupune enumerarea primilor 5 angajatori pentru care respondenții își doresc să lucreze, se crează topul național și regional a celor mai doriți angajatori.  

  

La ediția anterioară a studiului au luat parte 14.347 de respondenți cu profil Business, IT&C, Inginerie și Științe Sociale. 2021 a fost un an marcat de o continuă instabilitate, iar principalele criterii luate în considerare de către studenți în alegerea viitorului angajator au fost garantarea unui loc de muncă sigur, suportul în dezvoltarea profesională și mediul de lucru prietenos, în timp ce pentru candidații cu mai multă experiență, cele mai importante criterii au fost recunoașterea performațelor de către angajator și oferta salarială.   

 

Este curios să evaluam cum respondenții prioritizează posibilitatea lucrului de acasă în acceptarea unei noi oportunități de carieră, anul acesta față de anul precedent. În 2021, decizia de a accepta un loc de muncă a fost influențată de oferirea posibilității unui mix între lucrul de la birou și lucrul de acasă, 73,9% – studenți și 68,1% – profesioniști. Dar oare angajatorii și-au adaptat strategia privind programului de lucru pentru 2022?  
 
Pentru că trendurile se modifică atât de rapid, și canalele de informare preferate prin intermediul cărora candidații caută informații, noutăți despre angajatorii de pe piață și ofertele de joburi sunt în schimbare. Rezultatele studiului din anul 2021 anunță LinkedIn (44,6%), că fiind cea mai populară platformă de informare pe care o foloseau respondenții cu un nivel mic de experiență. Pe lângă LinkedIn, studenții au navigat pe Facebook (59,8%) și Instagram (39.3%) pentru a fi la curent cu noutățile despre angajatori și a menține legătura cu aceștia. 

 
Participanții la chestionar au menționat, anul precedent, că preferă să primească informațiile respective în primul rând în formă de articole (studenți – 67%, profesioniști – 73%). Studenții au poziționat pe al doilea loc participarea la evenimente, iar profesioniștii preferă să se informeze cu ajutorul conținutului care nu depășește 30 de secunde.  
 
Cum au evoluat lucrurile timp de un an, care sunt noile canale și metode de informare pentru candidați, dar și ce strategii ar trebui să implementeze angajatorii pentru a atrage candidații potriviți, toate aceste și încă multe alte răspunsuri curioase vom putea afla în urma participării tale la ediția din 2022 a studiului:



Completează chestionarul integral și intră în concurs pentru unul dintre următoarele premii:  

  • un card cadou eMAG în valoare de 2.000 RON
  • unul dintre cele 2 carduri cadou eMAG în valoare de 1.000 RON  
  • unul dintre cele 2 carduri cadou eMAG în valoare de 500 RON  
  • una dintre cele 20 de invitații la cea mai mare conferință virtuală pentru software developeri – DevTalks 2022.  

Poti accesa termenii si conditiile concursului aici:  https://www.hipo.ro/regulament_studiu2022

 

Va recomandam si:

CIO Talks - Digital Transformation. Digital twin, AI and Business Intelligence Webcast, Miercuri, 25 Mai 2022, între orele...

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI