Apreciem autenticitatea candidatilor, interesul pentru a lucra in domeniul nostru @ METRO Cash & Carry Romania

Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

METRO se adresează clientilor profesionisti si de aceea, serviciile noastre sunt personalizate in raport cu nevoile acestora. Pe langa activitatile clasice care se desfasoara in magazinele METRO, am dezvoltat conceptul LaDoiPasi pentru a susține antreprenorii locali sa isi dezvolte afacerile in comunitatile locale, acestea beneficiind de cresterea competitivitatii, atractivitatii si a preferintei intre consumatorii finali. Cu peste 1000 de magazine LaDoiPasi la nivel national, suntem reteaua de magazine in franciza numărul 1 din Romania.

De asemenea, prin intermediul Academiei de Gastronomie METRO a initiat cursuri de pregatire pentru clientii nostri HoReCa (pregatirea pestelui si a carnii, cursuri de barista, cursuri pentru cofetari, etc. )

Continuam să inovam si sa gasim solutii moderne la provocarile pe care ni le ofera contextul actual de piata.
 

Cum va poate impresiona un candidat in timpul interviului?

Candidatii ne impresioneaza prin pasiunea de care dau dovada cand vorbesc despre ceea ce fac, prin dorinta si deschiderea de a invata in permanenta. Apreciem autenticitatea candidatilor, interesul pentru a lucra in domeniul nostru, discursul structurat, precum si oferirea unor exemple relevante din experienta de lucru anterioara sau din activitatile extracuriculare (in cazul candidatilor proaspat absolventi).
 

Cum masurati performanta in cazul unui angajat la voi?

La METRO, performanta se masoara atat prin rezultatele obtinute (atingerea obiectivelor individuale si ale echipelor), cat si prin modul in care obțin acele rezultate. Cand ne referim la modul in care indeplinesc obiectivele, avem in vedere felul in care fiecare dintre angajatii nostri imbratiseaza si aplica valorile METRO.
 

Ce parametrii urmariti pentru evaluarile angajatilor?

Asa cum spuneam mai devreme, urmarim atat indeplinirea rezultatelor de business, cat si modul in care colegii nostri respecta setul de comportamente aferent valorilor METRO.
 

Care sunt planurile companiei pentru anul 2020?

Tinand cont de contextul generat de COVID-19, principala noastra preocupare este grija fata de angajatii si clientii nostri. Continuam proiectele de dezvoltare a angajatilor nostri si implicit, a serviciilor pentru clientii nostri. Ne dorim, de asemenea, sa perpetuam programele speciale pentru tinerii dornici sa ne devină colegi (respectiv programele de management trainee locale si internationale si cele de internship).
 

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Fiind o companie mare, cu departamente diverse, parcursul profesional poate fi foarte interesant in functie de potentialul si implicarea angajatilor. Spre exemplu, din echipele comerciale, colegii nostri pot ajunge sa-si desfasoare activitatea in logistica, IT sau business intelligence.

Avem colegi pentru care METRO a fost primul angajator si care, dupa 20 de ani si-au dezvoltat cariera alaturi de noi. Multi dintre colegi nostri care au inceput intr-un rol de Lucrator comercial, fac acum parte din echipele manageriale din magazine sau sunt chiar Directori de magazin. De asemenea, incurajam parcursurile profesionale transversale, experienta operationala din magazin imbogatind echipele din sediul central si invers.
 

Cum va implicati in mentinerea echilibrului din viata personala si cea profesionala a angajatilor?

Suntem o companie responsabila si incurajam echilibrul viata personala - viata profesionala pentru angajatii nostri. Venim in sprijinul angajatilor nostri cu oferte negociate cu furnizorii de servicii sportive-recreative. De asemenea, oferim angajatilor oportunitatea de a se bucura alaturi de copiii lor la evenimentele organizate de companie cu ocazia Craciunului si a zilei de 1 iunie.
 

Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Dupa primirea CV-urilor, urmeaza selectia acestora si contactarea candidatilor potriviti. In succesiunea interviurilor, parteneriatul dintre echipa de recrutare si Managerul direct este foarte important.

In functie de specificului rolului, apelam la instrumente de testare a cunostintelor tehnice sau de evaluarea profilului comportamental. Dupa alegerea candidatului potrivit, urmează faza de ofertare si apoi, semnarea contractului individual de munca.

METRO Cash & Carry Romania include peste 3000 de profesionisti care sustin prin munca lor afacerile independente. Ii sustinem pe acei antreprenori care au avut curajul de a-si transforma visul in realitate. Intr-o lume aflata in continua schimbare, un lucru a ramas constant in ceea ce ne priveste: Nu lucram pentru METRO! Lucram pentru peste 20 de milioane de clienti METRO. Deservim atat micile afaceri cu mari idei, cat si afacerile globale cu prioritati locale.

METRO Cash & Carry Romania a deschis primul magazin in Octombrie 1996, fiind si prima companie care a introdus pe piata din România un nou sistem de vanzare – cash & carry. Astazi, reteaua METRO Cash & Carry Romania numara 30 de centre de distributie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafata totala de vanzare de aproximativ 190.000 de metri patrati. La nivel national, magazinele sunt distribuite astfel: in Bucuresti - 5 centre, in Brasov, Constanta, si Timisoara cate 2 centre, un centru in fiecare din urmatoarele orase: Pitesti, Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. 

Citeste si:

 

Va recomandam si:

Discover Snyk — New Cybersecurity Company to Keep an Eye On

ULTIMELE JOBURI