Ne mandrim cu oportunitatile profesionale pe care le oferim angajatilor nostri, pentru ca fiecare dintre ei are numeroase posibilitati de dezvoltare - Valentina Vreme @ Valoris Center

articol redactat de Valentina Vreme, Recruitment & Training Coordinator @ Valoris Center

Valoris Center
este o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent detinem trei puncte de lucru, in Bucuresti, Bacau si Valcea si o echipa formata din peste 500 de angajati. Clientii nostri activeaza in 13 industrii diferite.

Povestea Valoris a inceput in anul 2006, ca furnizor de servicii call center inbound si outbound in Romania, iar in prezent oferim servicii integrate de outsourcing. Misiunea noastra este sa asiguram excelenta in construirea si dezvoltarea serviciilor de outsourcing si sa dezvoltam relatii de business pe termen lung, atat pentru clientii, cat si pentru angajatii nostri.
 

Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Avand peste 13 ani de activitate in aceasta industrie am acumulat expertiza necesara pentru a livra cele mai bune solutii de business clientilor, la costuri avantajoase. Acest lucru reprezinta avantajul competitiv pe care il oferim partenerilor care vor beneficia de experienta noastra in implementarea unor solutii personalizate, in functie de nevoi specifice.

De asemenea, continuam optimizarea solutiilor si post-implementare, prin automatizarea proceselor de lucru si prin suportul pe care il oferim constant in desfasurarea activitatii.


 

Cum va poate impresiona un candidat in timpul interviului?

Profilul nostru de candidat este format preponderent din tineri la inceput de cariera, care se afla deseori in cautarea primului lor loc de munca. Asa cum reiese si din motto-ul nostru, “noi nu cerem experienta, noi oferim experienta”, recrutam candidati entry-level, care nu au neaparat experienta de munca, insa pentru noi conteaza foarte mult ca acestia sa dea dovada de o atitudine pozitiva, sa aiba dorinta de a invata si a se dezvolta, sa isi doreasca cu adevarat sa se implice in activitatea companiei.

Cum masurati performanta in cazul unui angajat la voi?

Pentru fiecare proiect pe care il desfasuram, exista indicatori de performanta stabiliti in functie de specificul activitatii. Acesti indicatori sunt relevanti atat pentru evaluarea activitatii desfasurate pentru fiecare proiect, cat si pentru productivitatea individuala a membrilor echipei implicate.

Corelam performanta cu bonusuri pentru rezultatele inregistrate, astfel incat angajatii nostri sa se simta cu adevarat motivati.
 

Ce parametri urmariti pentru evaluarile angajatilor?

Evaluarea angajatilor se face in functie de criterii variate, care ne ofera o perspectiva de ansamblu asupra activitatii. Asadar, pe langa eficienta si calitate, urmarim si parametri prin care evaluam soft skill-urile, precum gradul de responsabilitate sau proactivitatea.

In plus, crestem productivitatea angajatilor nostri, atat prin actiunile de motivare pe care le desfasuram, precum concursuri si competitii interne, dar si prin feedback-ul constant pe care il oferim pentru ca acestia sa isi optimizeze activitatea.
 

Care sunt planurile companiei pentru anul 2020?

Anul 2019 a fost un punct de referinta pentru Valoris din perspectiva evolutiei companiei. Ne-am extins si mai mult portofoliul de clienti, iar cresterea a fost sustinuta si de deschiderea unui nou centru de business in Bacau, unde avem in prezent aproximativ 90 de colegi.

In 2020, ne propunem sa continuam acest trend de crestere si sa devenim un partener strategic pentru companiile care isi doresc sa externalizeze serviciile de relatii cu clientii. Din punct de vedere al resurselor umane, ne orientam catre diversificarea actiunilor de recrutare si catre implementarea unui proces mult mai complex de onboarding a noilor angajati, pentru a ne adapta cu succes dinamicii procesului de recrutare.


 

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Ne mandrim cu oportunitatile profesionale pe care le oferim angajatilor nostri, pentru ca fiecare dintre ei are numeroase posibilitati de dezvoltare, in functie de abilitati si implicarea in activitate. Aproximativ 90% din managementul companiei Valoris este format din angajati care s-au dezvoltat si au promovat intern, acest lucru fiind dovada faptului ca in cultura noastra organizationala se pune foarte mult accent asupra oportunitatilor de dezvoltare.

De asemenea, sustinem si orientarea angajatilor nostri catre alte departamente sau proiecte, in cazul in care manifesta o afinitate catre alte domenii fata de activitatile de relatii cu clientii sau de project managent. Fiind un mediu dinamic, exista asadar multiple posibilitati profesionale pentru roluri de specialist sau de coordonare.
 

Cum va implicati in mentinerea echilibrului din viata personala si cea profesionala a angajatilor?

Cei mai multi angajati Valoris fac parte din generatiile millennials si Z, iar pentru tineri, existenta echilibrului intre viata personala si profesionala este extrem de importanta. Avand in vedere acest lucru, ne-am adaptat mediul de lucru pentru a le oferi exact ceea au nevoie. Cum am reusit? Prin cresterea productivitatii si printr-o buna organizare a activitatii, astfel incat sa crestem constant eficienta. De asemenea, oferim si un program de lucru flexibil, fapt ce reprezinta un avantaj pentru angajatii nostri, care isi pot crea programul si in functie de prioritatile pe care le au.


 

Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Ne adaptam procesul de recrutare in functie de pozitiile pentru care recrutam, insa in general el este format dintr-o prima discutie telefonica pe care o avem cu fiecare candidat, urmata de un interviu la sediul nostru si, bineinteles, de partea de testare. Probele practice sunt inspirate din rolurile pentru care recrutam, astfel incat pe langa testarea cunostintelor organizam si role play-uri.
 

Valentina Vreme - Recruitment & Training Coordinator @ Valoris Center

Cariera mea in cadrul Valoris a inceput in cadrul unui proiect financiar de customer care acum 8 ani de zile. M-au atras aici activitatea desfasurata, mediul de lucru prietenos, dar si managementul. Ulterior, am promovat pe o pozitie de resurse umane, avand astfel oportunitatea de a ma dezvolta in zona de HR. In prezent coordonez echipele de recrutare interna si training. Sunt unul dintre exemplele ce demonstreaza concret oportunitatile de dezvoltare profesionala pe care Valoris Center le ofera angajatilor. 


 

Va recomandam si:

Cultivam si promovam o cultura a feedback-ului continuu in echipa, astfel incat fiecare membru Zitec sa poata creste personal...

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI