In echipa CREADIV, fiecare membru are un rol important, contribuie activ si face diferenta intre bine si excelent!

La CREADIV, dezvoltam astazi web-ul de maine si construim impreuna viitorul online-ului!

Suntem impartiti in 3 clustere de activitate: Digital, Tech si Performance si colaboram cu succes pentru cresterea business-urilor clientilor nostri! Lucram la proiecte online variate si provocatoare, peste 50% dintre ele fiind pentru clienti din afara Romaniei. Cautam constant sa folosim tehnologii si metode noi pentru a ne atinge obiectivele.

Urmarim sa ne ajutam colegii sa nu se plictiseasca niciodata <oferindu-le acces la proiecte variate si interesante>, dar si sa evolueze profesional accelerat <lucrand impreuna cu ei la descoperirea unor solutii creative si interesante pentru probleme si proiecte challenging>.

Design. Code. Launch. descrie simplu si exact ceea ce facem. Nu suntem agenție de marketing online care „face si site-uri”; nu suntem firma de programare care „face si promovare”. Excelam in ambele directii de activitate.


 

Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Punem mult accent pe autonomia si pe contributia fiecaruia. Nu suntem rotite fara nume, intr-un angrenaj care se roteste de la sine! In echipa CREADIV, fiecare membru are un rol important, contribuie activ si face diferenta intre bine si excelent!

Evoluam constant si ne place sa avem in echipa doar profesionisti aflati intr-o stare permanentea de crestere proactiva, preocupati de auto-imbunatatire si de gasirea celor mai eficiente solutii la problemele clientilor nostri.

Punem partenerii pe primul loc. Iar prin parteneri, definim, in ordine: membrii echipei, clientii si furnizorii. Ne place sa credem ca toti CREADIVii isi incep ziua cu placere si privesc provocarile profesionale ca pe niste parghii de crestere. Asa cum ne alegem cu atentie colegii, ne alegem cu atentie si clientii, astfel incat sa reusim sa cream un mix fain intre oameni si proiecte.

Fiind agentie online full-service, fiecare CREADIV are ocazia sa interactioneze cu toate celelalte componente ale unui proiect online (design, tech, promovare) si sa inteleaga toate bucatile puzzle-ului, chiar daca se specializeaza pe o anume directie de dezvoltare. Interactiunea dintre membrii echipei si comunicarea transparenta sunt priceless.

Pe langa toate acestea, lucram la o gama variata de proiecte, cu tehnologii variate, din industrii variate... este foarte greu sa te plictisesti la noi in echipa.


Cum va poate impresiona un candidat in timpul interviului?

Ne impresioneaza de fiecare data la interviu candidatii care inteleg mai mult decat bucatica pe care o fac ei, cei care lucreaza la un proiect si pot explica care este rolul lor pentru succesul proiectului, cei care sunt capabili sa povesteasca despre impactul pe care il are acel proiect in viata companiei pentru care este dezvoltat.

De asemenea, ne impresioneaza mult cei care pun la randul lor intrebari despre mediul si cultura CREADIV, aratand ca sunt cu adevarat interesati de gasirea unui fit cu viitoarea companie.


Cum masurati performanta in cazul unui angajat la voi?

Pentru fiecare tip de job avem alte modalitati de a masura performanta, prin obiective calitative si cantitative. Pe langa acestea, ne intereseaza cu precadere ca fiecare membru al echipei:
  • Sa fie creativ, avand insa un scop clar pe care il urmareste. Incurajam mult creativitatea, dar nu de dragul creativitatii, ci pentru atingerea anumitor obiective, ale noastre interne sau ale clientilor
  • Sa fie orientat catre atingerea rezultatelor. Lucram la proiecte de drag, insa urmarim si atingerea unor anumite tinte. Nu ne plac proiectele finalizate in proportie de 90% ori e final, ori nu e final.
  • Sa fie „pasator” – adica sa nu fie nepasator. Proactivitatea este un termen putin abstract pentru unii. Dar sati pese este pe intelesul tuturor. Daca nu iti pasa, de cei din jur, de proiectele la care lucrezi, de clientii pe care ii ajuti, de biroul in care lucrezi, de echipa ta... atunci ce sens are sa mai vii la birou zi de zi?


Ce parametrii urmariti pentru evaluarile angajatilor?

In functie de tipul de job, avem definiti diferiti KPIs. Luam in calcul niste criterii pana la urma normale: calitatea lucrarilor, eficienta muncii, cunostintele profesionale, implicarea in viata companiei, responsabilitatile asumate, modul de colaborare cu colegii, samd.

Ce ne diferentiaza insa de alte companii este faptul ca la noi, evaluarile nu sunt corelate cu cresterile salariale, astfel incat sa devina o corvoada anuala. In zona de evaluare si feedback ne monitorizam si comunicam constant. Pentru cresteri salariale, ne bazam in proportie covarsitoare pe proactivitatea membrilor echipei – ei isi fac propriile self-assesments si vin cu o cerinta in momentul in care considera ca au contribuit pozitiv la evolutia CREADIV si merita o crestere.
 

Care sunt planurile companiei pentru anul 2020?

Dorim cel putin sa ne dublam activitatea in 2020. Asta inseamna atat proiecte noi cat si colegi noi! Focusul este extinderea pe piete externe.

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

In prezent, nu angajam juniori, si nu o vom face in 2020 (dar din 2021, ii asteptam si pe ei in echipa). Prin urmare, parcursul unui noi CREADIV in echipa este urmatorul:
  • Middle / Senior
  • Team Lead / Head of Department
  • Partener
Suntem organizati in 3 tipuri de clustere dedicate: Digital, Tech si Performance. Fiecare cluster se auto-organizeaza si auto-gestioneaza, avand pana in 10 membri, cu diferite niveluri de senioritate, precum si un Head-of. Ocazional, pe langa Head-of, putem avea un Team Lead concentrat in special pe nevoile echipei. Pentru proiecte complexe, putem crea echipe dedicate, multidisciplinare.

CREADIVii cu adevarat speciali, pot ajunge in timp, parteneri in cadrul agentiei!
 

Cum va implicati in mentinerea echilibrului din viata personala si cea profesionala a angajatilor?

Credem ca fiecare este responsabil pentru propriul echilibru intre viata personala si cea profesionala. Nu poate compania sa te ajute daca tu nu te ajuti singur!

Cele 2 sunt profund interconectate si ca se influenteaza reciproc. Nu poti avea o zi buna la birou daca ai o problema personala grava.

Ce facem la CREADIV pentru a ne ajuta colegii:
  • Oferim zile de work from home sau zile libere platite mai mult decat cele de concediu
  • Avem un program de recompensa a celor mai harnici dintre noi cu bilete la spa
  • Ii sustinem pentru realizarea proiectelor personale, daca avem cum
  • Organizam diverse iesiri impreuna, in care sa ne relaxam si sa ne distram
In general, suntem flexibili si deschisi in a ne ajuta colegii, avand insa pretentia si de la ei sa fie flexibili si deschisi in a ajuta compania.


 

Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Avem un proces de recrutare destul de simplu si rapid, care vrem sa dureze o saptamana maxim doua: o discutie despre valori si directii; un interviu mai detaliat tehnic si un challenge. Analizam rezultatele acestor 3 pasi si decidem daca suntem sau nu potriviti sa lucram impreuna.

Desi dorim sa fim rapizi, conteaza foarte foarte mult potrivirea dintre noi si viitorul coleg, asadar investim atentie sporita in a evalua daca acesta s-ar integra bine in cultura noastra organizationala. Preferam sa angajam mai rar, dar potrivit, decat des si nepotrivit!

Ca instrumente, folosim: website-ul, platforme de recrutare, retele social media, recomandari interne.
 

Roxana David, Co-Fondator si BizDev Fairy, CREADIV

Ma consider o antreprenoare CREADIVa si sunt entuziasmata ca am ocazia sa lucrez in fiecare zi cu oameni faini.

Am intrat in mediul antreprenorial imediat dupa facultate, fara a avea o experienta anterioara de munca sau un network dezvoltat. Cred ca a fost cea mai buna decizie si ii incurajez pe toti tinerii care se gandesc sa porneasca un business sa faca asta cat mai repede! Am pornit totul de la 0 si am crescut alaturi de firma, experimentand pe propria piele atat bucuriile cat si dificultatile cresterii unei afaceri.

In prezent imi impart activitatea intre agentia online, activitati de voluntariat, cursuri prin care urmaresc sa continui sa ma dezvolt, prezentari sau jurizari pe la diverse evenimente si multe altele. Motivul principal pentru care imi place sa lucrez in online este ca interactionez cu o multime de industrii / business-uri / idei de afaceri.


 

Va recomandam si:

Apreciem autenticitatea candidatilor, interesul pentru a lucra in domeniul nostru @ METRO Cash & Carry Romania

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?