Ne sustinem colegii atat in crearea unui plan de cariera, cat si pentru participarea la cursuri si calificari menite sa ii ajute in parcursul lor profesional - Angela Stoica @ Accountess

Suntem o echipa prietenoasa de profesionisti in consultanta financiar-contabila si fiscala, evidenta contabila, salarizare si audit. Facem asta din 2003, cu placerea de a gasi solutii la orice provocare si satisfactia de a contribui la dezvoltarea companiilor pentru care lucram.

Iar atunci cand iti place ceea ce faci, vii la birou cu placere. Asta se vede in modul nostru de lucru si, mai departe, in rezultatele clientilor nostri. Rezultate pe care le influentam pozitiv prin contributia adusa pe domeniile noastre de expertiza.

2. Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Cultura noastra este construita in sensul promovarii si asigurarii echilibrului dintre viata privata si realizarea profesionala a fiecaruia dintre noi.

Pentru noi este important sa lucram in echipa cu diviziunea clara a sarcinilor si cu delegare responsabila pentru a obtine libertatea personala concomitent cu recompensele profesionale.
 

3. Cum va poate impresiona un candidat in timpul interviului?

Ne plac oamenii hotarati sa accepte provocarile carierei de consultant, curajosi si cu pasiune pentru domeniul pe care l-au ales. Tenacitatea si curiozitatea sunt de asemenea binevenite.

Ni se pot alatura atat persoane carieriste cat si persoane care vor un job bine delimitat, atata timp cat privesc realist si cu multa sinceritate atat provocarile cat si recompensele planului de cariera ales.
 

4. Cum masurati performanta in cazul unui angajat la voi?

Evaluam performanta angajatilor prin propriul lor nivel de satisfactie in raport cu obiectivele propuse impreuna si de asemenea, prin nivelul de multumire al clientilor.

Este important sa gasim in oameni proactivitate, curiozitate si responsabilitate.

Acceptam erorile daca vin din dorinta de dezvoltare continua, insa nu evaluam pozitiv teama de a accepta provocari sau de a lua decizii.
 

5. Ce parametrii urmariti pentru evaluarile angajatilor?

Ne ghidam atat dupa rezultatele livrabile, cat si dupa dezvoltarea abilitatilor comportamentale si de lucru in echipa. Printre cele mai importante pentru noi sunt:
  • Capacitatea de a fi consultant;
  • Gestionarea proiectelor complexe;
  • Productivitatea si calitatea muncii;
  • Dezvoltarea continua si calificarile obtinute;
  • Cunoasterea limbii engleze;
  • Abilitati de delegare a sarcinilor si de implementare a obiectivelor;
  • Impartasirea cunostintelor.
     

6. Care sunt planurile companiei pentru anul 2020?

Ne propunem cresterea cotei proiectelor de consultanta si due diligence. Nu am planificat o crestere in volum, ci mai degraba in valoarea proiectelor gestionate si in provocarile cu care vin la pachet.

De asemenea, ne propunem sa aducem in echipa si sa pastram oameni pregatiti, pasionati si dornici sa aduca un impact pozitiv pentru business-uri si societate.
 

7. Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Majoritatea colegilor fac parte din echipa inca de la etapa de juniorat, ocupand acum roluri de senior, consultant, manager sau partener.

Ne sustinem colegii atat in crearea unui plan de cariera, cat si pentru participarea la cursuri si calificari menite sa ii ajute in parcursul lor profesional.
 

8. Cum va implicati in mentinerea echilibrului din viata personala si cea profesionala a angajatilor?

Credem ca aceasta responsabilitate revine in egala masura atat angajatului cat si angajatorului, este o relatie in care fiecare are nevoie de celalalt pentru a reusi.

In acest sens, o parte dintre masurile alese de echipa noastra includ:
  • Conturarea portofoliilor in functie de nevoile fiecarui coleg
  • Oferirea libertatii aplicarii rationamentului profesional al fiecaruia
  • Lucrul de acasa si flexibilitate in stabilirea programului de lucru
  • Cat mai multa automatizare
  • Asigurari de sanatate
  • Facilitarea accesarii unor servicii wellness
     

9. Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Dupa selectia CV-urilor, prima etapa consta intr-o discutie telefonica in care detaliem rolul si raspundem intrebarilor candidatilor, urmata de completarea unui formular de aplicare ce vine cu informatii suplimentare CV-ului.

Ultima etapa este intalnirea cu specialistul in recrutare si managerul direct pentru o discutie libera si o serie de teste de personalitate si teste specifice postului.

Candidatii pot ajunge la noi prin aplicarea la anunturile din platformele de recrutare, prin contactare directa pe mail sau telefonic sau din recomandarile clientilor, colegilor si partenerilor.
 

Angela Stoica HR Generalist @ Accountess

Mi-am inceput activitatea profesionala la Accountess in 2017, dupa o experienta de 6 ani in domeniul medical.

Dupa 6 luni de activitate in zona administrativa am pasit in departamentul de Payroll & HR din care fac parte acum. Rolul de HR Generalist imi permite sa particip la toate procesele de HR si ma ajuta sa am o viziune de ansamblu asupra acestora.

Daca ar trebui sa rezum in cateva cuvinte experienta mea Accountess, acestea ar fi: dinamism, dezvoltare si oameni minunati.
Imi place sa ma inconjor cu oameni care ma inspira si sa pot invata de la fiecare cate ceva, iar asta m-a determinat intotdeauna sa merg cu drag la lucru si sa ma implic in proiecte faine.


 

Va recomandam si:

Ne mandrim cu oportunitatile profesionale pe care le oferim angajatilor nostri, pentru ca fiecare dintre ei are numeroase...

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI