100 Days of HR, o scoala ALTFEL pentru cei care vor o cariera in Resurse Umane



100 Days of HR este la a doua editie a proiectului unor pasionati de HR, ce isi propune sa abordeze din perspectiva conceptelor continatoare clasice, reinterpretate si aduse in actualitate acest domeniu.

 

De ce am continuat acest proiect?

  • Vrem sa dezvoltam o noua generatie de specialisti in HR care sa “step up the game”.
  • Dorim sa imbunatatim imaginea de ansamblu a HR-ului in România, din perspectiva rolului de partener, nu doar a celui de suport.
  • Sa contribuim la cariera unor tineri pasionati si sa te provocam sa participi la o poveste.
  • Speram sa te descoperi pe tine in aceasta experienta si sa inspiri la rândul tau alti oameni.
  • Iar daca esti curios legat de cum a fost prima editie a Scolii, te invitam pe blog-ul nostru.
     

De ce te vrem pe tine?

  • Iti doresti sa ai sansa unei experiente autentice in HR.
  • Pasiunea ta pentru HR depaseste teama de a nu avea experienta.
  • Curajul tau iti mentine entuziasmul si puterea de a-ti vedea potentialul real.
  • Esti curios de acest nou inceput de drum

Afla mai multe si aplica aici


De la cine vei invata?

Temps HR este o companie fondata in 2011, dintr-o initiativa antreprenoriala in baza experientei in industria IT&C. Cu pasiune am largit expertiza si catre alte sectoare pentru a ne crea un loc unic din care putem fi ceea ce vrem sa fim.

Iuliana Leurent, CEO Temps HR, 15 ani de experienta in domeniul resurselor umane;

Echipa de consultanti Temps, ce iti pot impartasi din experienta lor actuala

Parteneri, specialisti de top din industrie, care cred in obiectivul nostru si vor sa isi aduca aceasta contributie.

Am decis cu totii sa fim transparenti cu voi si sa povestim atât din rolul de partener, cât si din cel de beneficiar si alteori furnizor, asemenea relatiilor din fiecare organizatie. Vom impartasi alaturi de studiul de specialitate si experienta proprie din diferite momente când si noi am avut de invatat.

Te vom ajuta sa intelegi dinamica si asteptarile din rolul fiecaruia intr-un cadru prietenos si profesionist. Ne dorim sa consolidam capitalul de incredere al fiecaruia astfel incât sa fie deschis la a invata din fiecare interactiune creata.


Unde se desfasoara proiectul?

Chiar in agentia noastra din Magheru One.

Ne-am gandit ca este cea mai buna casa pentru a va gazdui intrucat reprezinta un mediu real dintr-o organizatie de HR si poti oricând interactiona cu membrii echipei noastre.

Vei putea profita de un cadru simpatic, colorat si relaxat.
 

Ce vei invata, ce ne-am propus si cu ce pleci de la noi?

  • abordari diferite pentru functiunile de HR, de la cele mai simple la cele mai complexe;
  • le vei putea perfectiona pe cele care iti sunt potrivite;
  • o perspectiva mult mai clara si larga a evolutiei unei organizatii si resursele pe care se poate baza aceasta;
  • adaptabilitatea la contextul pietei muncii, intelegerea tipologiilor si trend-urilor ce sunt catalizatorii dezvoltarii noilor generatii de angajati, candidati, clienti si tehnologii;
  • sa te ajutam sa te poti exprima liber, sa poti asculta fara filtre si sa intelegi puterea diversitatii.

Workshop-urile saptamânale sunt realizate pentru a dezbate teme globale pe care sa le integram intr-un context local. Acestea isi propun ilustrarea unor concepte clasice reinterpretate in perspectiva viziunii fiecaruia dintre vorbitori.

 
  • Acest program de 3 luni este realizat pentru persoane proactive. Nu te vom aglomera cu teme si task-uri pentru a te putea bucura de toate festivalurile verii.
  • Avem disponibile 10 locuri, asa ca grabeste-te si rezerva-ti un loc, inscrierile se vor incheia pe 14 iunie, iar 100 Days of HR isi da startul la inceputul lunii iulie.
  • Vor fi doua sesiuni pe saptamâna, a câte 3 ore, in a doua parte a zilei.
  • Pentru mai multe detalii despre noi si despre proiect, te invitam pe pagina de Facebook 100 Days of HR unde asteptam cu entuziasm sa ne scrii.

Daca vrei sa aplici, click aici.


 

Va recomandam si:

BEST EMPLOYER FEST - ediția a IV-a. Festival de bune practici “employee experience”