Caterina si Cristian povestesc despre experienta GROW@HILTI

Tinerii recrutati anul trecut in programul GROW@HILTI impartasesc din experienta lor. Am stat de vorba cu acestia si am aflat pareri cu privire la procesul de selectie, dar si la activitatea din cadrul programului alaturi de echipa Hilti.
Astazi facem cunostinta cu Caterina Săndoiu si Cristian Anghelescu, Account Manageri în echipa Hilti. Iată ce au de transmis viitorilor candidati!


 

Caterina Săndoiu – Account Manager
 

"Consider ca programul Grow@Hilti este ca o poveste, asa cum este si parcursul in Hilti in urma recrutarii, cum bine spune Team Leader-ul meu. Primele etape, reprezinta introducerea, fiind reprezentata de contactul cu persoanele responsabile de recrutare care s-au comportat extrem de profi si m-au facut sa ma simt ca intr-un mediu familiar.

Intriga reprezentata de momentul in care emotiile ating cote maxime, este constituita de “Assessment Center”, in cadrul caruia sunt testate atat limitele, dar si modul de gandire al candidatului. Un lucru pe care l-am apreciat in mod deosebit la aceasta etapa, a fost prezenta persoanelor cheie din cadrul companiei (responsabil HR, Team Leader si General Manager). In timpul activitatilor, persoanele implicate in cadrul procesului de recrutare au fost foarte receptive si m-au ajutat cu explicatii atunci cand am avut neclaritati.

In continuare, a urmat partea de “practica”. Partea aceasta reprezinta o zi pe teren cu viitorii colegi, pentru a intelege exact ce presupune activitatea de teren si pentru a putea descoperi daca te poti identifica cu ceea ce face Hilti. Trebuie sa recunosc ca nu am mai intalnit acest gen de abordare pana la Hilti si as incuraja toate companiile, atat de acelasi profil, cat si din alte domenii sa incerce sa implementeze un astfel de “field ride”. Totul a decurs de la sine in acea zi, colegii pe care i-am intalnit parca ma considerau deja una de-a lor.

Concluziile au fost trase in incheiere, la interviul cu Team Leader-ul meu. Profesionalismul si entuziasmul nu au lipsit niciun moment nici din aceasta etapa, si inca de la inceputul interviului mi-am dorit sa fiu aleasa, deoarece simteam ca locul meu este in aceasta companie.

Am lasat pe final experientele de cand lucrez la Hilti, deoarece nu as sti ce sa aleg sa povestesc. In fiecare zi ai parte de experiente noi si inveti lucruri noi. Colectivul este chiar o mare familie, dornica sa te ajute atunci cand nu stii ce sa faci, sau cand consideri ca ai nevoie de o parere. As mai vrea sa adaug doar atat: daca ai curaj si esti o persoana entuziasta, aplica pentru un loc in familia Hilti!"




Cristian Anghelescu – Account Manager


“Tot ceea ce faci, sa faci intotdeauna cu placere”- este motto-ul meu dupa care m-am ghidat intotdeauna si ma ghidez in continuare in viata, fie ca vorbesc de cea profesionala sau cea personala.

Pot spune ca, lucrand in HILTI, ma simt ca intr-o mare familie in care daca ai nevoie de ajutor, daca nu stii ceva, esti nesigur trebuie doar sa intrebi si imediat vei fi ajutat/indrumat sau sfatuit cum sa gestionezi lucrul respectiv. Inca din prima zi petrecuta aici, toti mi-au fost alaturi ori de cate ori nu eram sigur in ceea ce trebuie sa fac sau cum sa gestionez o situatie care pentru mine era neclara.

Spiritul de echipa si increderea sunt valori esentiale ce le-am intalnit aici si care sunt mai mult decat importante.

La inceput, cand stateam doar in dreapta colegilor mei in masina si ii ascultam, totul mi se parea simplu, insa cand perioada de introducere s-a terminat si am realizat ca eu sunt acum responsabil de tot, lucrurile stateau altfel. A trebuit sa imi inving teama de necunoscut, nesiguranta de cum as putea aborda un client intr-un santier sau pur si simplu faptul de a sti ce vand si a oferi incredere cumparatorului, ca noi oferim calitate si nu vrem numai sa vindem. Alaturi de colegii mei, dar mai ales cu ajutorul team leaderului, am invatat cum sa trec pas cu pas peste aceste bariere, pe care, de multe ori, mi le puneam singur fara sa incerc mai intai.

Toate aceste lucruri au insemnat foarte mult pentru mine, mi-au dat si mai multa incredere ca se poate, ca nimic nu este imposibil si ca tine doar de mine sa evoluez.

Am invatat ca trebuie sa iesi din zona ta de confort si ca perfectiunea nu exista, ci ca trebuie sa faci cat mai bine acel lucru. Am invatat si invat in continuare sa fiu un bun ascultator, astfel incat sa inteleg nevoile oamenilor, sa imi prioritizez actiunile in functie de importanta lor si sa ma gandesc mai atent la deciziile pe care le iau in solutionarea unei cereri. Stiu sigur ca mai am multe inca de invatat.

Aplica si tu pentru programul GROW@HILTI si poate ca urmatorul articol va fi chiar despre tine! :)


                                                                      


 

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania