Una dintre valorile noastre centrale este dezvoltarea continua. Cream necontenit experiente placute de invatare pentru colegi si pentru cursantii din sala ori din afara ei - Delia Dragomir @ Eucom

Suntem cea mai mare companie de servicii lingvistice din Romania, dedicata exclusiv mediului corporate. Ne mandrim cu 16 ani de experienta si performanta in domeniu, astazi fiind Centru de Excelenta la nivel national. Cream necontenit programe de training lingvistic, dar oferim companiilor si alte servicii ce vizeaza utilizarea limbilor straine: evaluari, traduceri si interpretariat.

Echipa noastra numara peste 200 de specialisti in limbi straine in dezvoltarea carora investim continuu. Cu totii credem in parteneriate, le tratam cu profesionalism si flexibilitate, suntem permanent orientati spre inovatie si integram cele mai noi tendinte in trainingurile pe care le livram. Subliniem mereu ca avem misiunea de a fi un Bridge to the world pentru companiile aflate in plina expansiune si ne indeplinim rolul cu mult entuziasm.
 

Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Pentru inceput, ne diferentiaza expertiza consistenta in managementul programelor pe care le livram: de la propunerea programului pana la implementarea lui, reconfigurare daca este cazul, masurarea rezultatelor si feedbackul final, noi suntem siguri ca interpretam datele corect, ca furnizam cele mai bune solutii pentru atingerea obiectivelor companiei client si ca livram la cele mai inalte standarde. Desigur, si pentru traineri este un beneficiu pentru ca interactioneaza cu mediul business, cu oameni cu diverse backgrounduri, sunt mereu dinamici, antrenati si angrenati intr-un stil de lucru care ii invita sa se autodepaseasca, este o dezvoltare pe plan profesional dar foarte mult si pe plan personal.

Fiecare program de training pe care il livram este personalizat in functie de nevoile clientului, de obiectivele lui si ale cursantului; avem o echipa intreaga de specialisti care se implica in designul programului si monitorizeaza buna lui desfasurare, oferind necontenit suport trainerului si solutii clientului. Aceste lucruri faciliteaza atingerea obiectivelor unui curs ceea ce, evident, se traduce si in succesul personal al trainerului, capata experienta, incredere, dobandeste bune practici.



Un alt punct de diferentiere important este programul de training intern dedicat trainerilor nostri, program in permanenta reactualizat in functie de cele mai noi tendinte in predare. Ne uitam la cunostintele si abilitatile dobandite, le aliniem la stilul de predare Eucom, la stilul nostru de management al cursurilor, introducem si dezbatem de fiecare data topicurile cele mai de interes pentru ei, astfel incat activitatea de predare sa le fie cat se poate de satisfacatoare.

Adaugam ca utilizam cele mai noi tehnologii digitale, ceea ce ii indeamna pe toti colegii sa fie ancorati la mediul de lucru actual, dar si faptul ca varietatea serviciilor lingvistice livrate inseamna posibilitatea oferita trainerilor de a-si gasi jobul / activitatea cea mai potrivita.


Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Ne-am bucurat sa auzim intrebarea Suportul de curs imi este impus ori il pot alege eu?, pentru ca, intocmai ca acest tip de aplicanti, si noi credem in personalizarea programelor noastre in functie de interesele cursantilor, de obiectivele lor, de nevoile pe care isi doresc sa le acopere.

Sigur ca o alta intrebare interesanta a fost Ce anume m-a facut sa fiu un candidat potrivit pentru dumneavoastra?. Intreaga noastra echipa de traineri livreaza cursuri in stilul de predare propriu noua, urmarind obiective, crezand in feedback si masurand rezultatele procesului de invatare, de aceea ne bucuram sa stim ca oamenii care isi doresc sa faca parte din echipa noastra arata interes pentru abilitatile specifice Trainerului Eucom.




Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Ne plac foarte tare colegii care sunt proactivi, flexibili si bine organizati, care nu merg in sala doar sa predea, ci rezoneaza cu noi si inteleg importanta crearii unor experiente placute pentru cursantii veniti la sesiuni, care creeaza conexiuni frumoase cu cei din sala si isi ating obiectivele setate initial.

Sigur ca exista cativa indicatori pe care ii urmarim si care ne arata performantele de top din echipa, dar tindem sa ne aliniem cu totii la aceste standarde si sa crestem continuu, impreuna.

Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Trainerii care adera la echipa noastra sunt imediat integrati in programul nostru de formare, program comprehensiv, prin care abordam tehnici de predare interactiva, predarea de tip blended learning si alte topicuri inspirate din nevoile stricte ale colegilor nostri.

Le punem la dispozitie o librarie virtuala de carti de specialitate pe limba straina pe care o predau, acces la libraria din sediul principal, participarea la evenimente interne pe care le organizam noi, dar si participare la evenimente de top (conferinte) in industria in care activam.
 


Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Ne dorim sa ramanem optiunea fruntasa in materie de servicii lingvistice pentru companiile prezente pe piata din Romania, acesta este motivul pentru care ne reinventam continuu si integram, in serviciile pe care le livram, cele mai noi tendinte in predarea unei limbi straine la adulti.

Un alt obiectiv important insa este sa patrundem pe piete europene cu serviciile tehnologizate pe care le promovam in prezent, Agile Learning cu trainer Eucom si acces neintrerupt pe o platforma online si evaluare lingvistica specializata cu rezultate inregistrate in timp real.


Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Cei care adera la echipa noastra nu se opresc niciodata la a preda limbi straine cursantilor din companii. Pretuim intotdeauna performantele oamenilor din Eucom, asa ca le oferim oportunitatea de a implementa, alaturi de noi, programe inovatoare de training lingvistic- programe care sunt livrate in afara salilor de curs si au atat componenta de teambulding cat si componenta de wellness, programe care aduc laolalta sesiunile de curs face to face cu studiul pe platforme renumite din domeniul educational, programe care integreaza pasiuni si hobby-uri in studiul limbii tinta si cate si mai cate. Se pot insa specializa ca evaluatori, traducatori sau interpreti, dar sigur ca pot accede si la joburi de recrutare, sales, marketing sau project management.





Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Suntem foarte atenti la nevoile echipei noastre de traineri, avem periodic discutii cu ei si, daca nu le initiem noi, ii invitam la comunicare deschisa, la initiativa. Promovam ideea de dezvoltare continua, este una dintre valorile noastre centrale, asa ca am creat un program de training intern complex; pe de-o parte, are o componenta de baza, prin care abordam topicuri esentiale in predarea interactiva la adulti si prin care ne asiguram ca avem un stil de predare uniform la nivel national.

De cealalta parte, programul are si o componenta flexibila prin care ii invitam pe colegii nostri sa ne propuna teme de dezbatere si training necesare in activitatea lor. Le oferim, de asemenea, ocazia de a participa la conferinte internationale de prestigiu in domeniul predarii limbilor straine.


Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Din momentul aplicarii la job, CV-urile candidatilor sunt analizate atent de catre colegele noastre din departamentul de HR, apoi invitam aplicantii la primul interviu.

Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa fie buni cunoscatori ai limbilor pe care isi doresc sa le predea, asa ca urmatoarea etapa in procesul de recrutare este accesarea platformei noastre high tech de evaluare lingvistica (serviciu, de altfel, furnizat si clientilor corporate) pentru a sustine testul online de competente lingvistice.

Verificam metodele de predare interactiva la adulti dar si alte abilitati si trasaturi cheie ale candidatului – metode de implicare a cursantilor, organizare a informatiilor, flexibilitate si creativitate, capacitate de a improviza – in cadrul sesiunii demonstrative.

Delia Dragomir, Manager @ Eucom

In 2002 am infiintat Eucom cu obiectivul de a aduce inovatie in aria trainingului lingvistic din Romania. Veneam dupa o experienta de studiu total nereusita si care ne-a trasat foarte clar directia in care ne doream sa mergem: spre invatarea unei limbi straine nu ca la scoala, ci personalizat pe nevoile cursantului adult, in functie de activitatile pe care acesta le desfasoara zilnic la job. Ne doream sa mergem spre un concept de curs definit de valori precum parteneriat, flexibilitate, feedback bilateral si dezvoltare continua, in ansamblu, sa cream experiente pozitive, placute de invatare a limbii straine.

In acesti 16 ani am adunat experienta in management organizational, am inteles si aplicat cunostinte de leadership si motivare a angajatilor; am facut brand management si am creat neintrerupt servicii noi, pentru care m-am implicat de la stadiul de design si adaptare la specificul companiei pana la stadiul de implementare.
Astazi suntem mandri de ce am obtinut, pentru ca Eucom este cel mai important facilitator de servicii lingvistice din Romania.

 

Va recomandam si:

Discover Snyk — New Cybersecurity Company to Keep an Eye On

ULTIMELE JOBURI