Kaufland Romania decide majorarea venitului minim in companie



Kaufland Romania
, unul dintre cei mai mari angajatori privati de pe piata romaneasca, anunta majorarea venitului minim pentru lucratorii comerciali din magazine la 3.300 lei brut si actualizeaza pachetul de beneficii pentru angajati.

Noul venit minim porneste de la suma de 3.300 lei brut, incluzand tichetele de masa si sporurile salariale, si va intra in vigoare incepand cu luna martie a acestui an. Tot la 1 martie 2019 va intra in vigoare si noul contract colectiv de munca, cu o crestere de pana la 20% pentru ajutoarele in bani prin care compania le este alaturi angajatilor sai in diverse evenimente din vietile personale. Complementar sprijinului financiar, pentru copiii nou-nascuti ai angajatilor Kaufland, compania va oferi pachete cu produse de igiena necesare unui bebelus, din gama bevola, marca proprie Kaufland.

Incepand din primavara, printre politicile companiei, va fi adoptat si programul de recomandari, care ii recompenseaza cu suma de 1.000 lei brut, in anumite conditii, pe angajatii care recomanda in companie candidati potriviti pentru posturile disponibile.

Decizia Kaufland Romania de a mari pachetul salarial si de beneficii de care se bucura angajatii nostri consolideaza angajamentul de a crea un mediu de lucru corect, orientat catre dezvoltare profesionala si individuala. Vrem sa le oferim angajatilor nostri pachete salariale si beneficii competitive, de aceea urmarim permanent sa le adaptam in functie de nevoile reale ale celor din echipa”, a declarat Marco Hößl, Director General Kaufland Romania.

Modificarea salariala este amplificata de masurile luate anul trecut pentru bunastarea angajatilor companiei. Printre beneficiile suplimentare pe care le au acestia se numara o suita de programe si avantaje care intretin o buna sanatate fizica si emotionala, precum asigurarea voluntara de sanatate, cursurile de meditatie si yoga sau concediul sabatic. Pentru ca implicarea face diferenta, fiecare angajat are dreptul la 2 zile libere platite pe an in care se poate dedica voluntariatului – precum actiuni de ecologizare in parteneriat cu Let's Do It, Romania!, construirea de case pentru familii cu venituri reduse prin proiectul Big Build sau actiuni de impadurire.

Compania continua sa ofere pentru echipa sa sesiuni de terapie antifumat si anul acesta, iar incepand din primavara va organiza si cursuri de nutritie. Tot in luna martie, Kaufland Romania va organiza o campanie nationala de consult oftalmologic gratuit, accesibil tututor angajatilor companiei. Pentru a le furniza angajatilor sai servicii de calitate in pachetul de beneficii oferite, Kaufland Romania alege sa continue si anul acesta colaborarile cu parteneri de renume precum Bookster, 7card si Pegas.

Unul dintre cele mai frumoase proiecte desfasurate la nivel intern de Kaufland Romania a fost „CEO Breakfast”, o serie de intalniri care au facilitat dialogul intre Marco Hößl si angajatii din sediul central, centrele logistice si magazine. Succesul proiectului se datoreaza atmosferei de lucru relaxate: la toate nivelurile companiei, colegii isi vorbesc la „per tu” iar exprimarea libera este incurajata.


Kaufland „Angajator de Top”

Kaufland Romania a obtinut pentru al patrulea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” in Romania si, pentru prima data, titlul de „Angajator de Top” in Europa, dovedind astfel ca angajatii sunt o prioritate pentru companie si ca atingerea performantei, inclusiv la nivelul grijii pentru oamenii Kaufland, a devenit deja o traditie.

Certificarea se bazeaza pe analiza beneficiilor primare si secundare oferite angajatilor, a conditiilor de lucru, a pregatirii profesionale si oportunitatilor in dezvoltarea carierei, precum si a culturii organizationale. Distinctia dobandita de Kaufland Romania este acordata de Top Employers Institute din Olanda in urma unei analize riguroase a proceselor de resurse umane din interiorul companiei, a facilitatilor acordate si a posiblitatilor de dezvoltare pe care le au angajatii de pe toate nivelurile.
 

Va recomandam si:

Centrul de tehnologie si operatiuni al LSEG (London Stock Exchange Group) ajunge la 1000 de angajati in Bucuresti

ULTIMELE JOBURI