Castiga 4000 euro cu o super idee!
http://ideederomania.penny.ro
Penny Market premiaza studentii cu idei inovatoare si ii provoaca sa vina cu cele mai creative metode de loializare a consumatorilor. Pana in prezent, initiativele de marketing ale brandului de supermarketuri s-au rezumat in principal la campanii promotionale de 8-12 saptamani cu premii instant bazate pe sumele cheltuite in magazine si puncte bonus prin care clientii puteau achizitiona alte produse la discount sau chiar in mod gratuit.
Care este provocarea? Lantul de supermarketuri isi doreste o serie de obiecte promotionale super-inovatoare pentru urmatoarea campanie de loializare. Acestea ar trebui sa fie:
Penny Market premiaza studentii cu idei inovatoare si ii provoaca sa vina cu cele mai creative metode de loializare a consumatorilor. Pana in prezent, initiativele de marketing ale brandului de supermarketuri s-au rezumat in principal la campanii promotionale de 8-12 saptamani cu premii instant bazate pe sumele cheltuite in magazine si puncte bonus prin care clientii puteau achizitiona alte produse la discount sau chiar in mod gratuit.
Acum, Penny Market isi doreste sa iasa din tipar si considera ca tinerii din Romania pot oferi cele mai bune idei cu care sa surprinda clientii.
- Extrem de atractive din punct de vedere al functionalitatii, designului si/sau brandingului;
- Relevante si interesante pentru tineri si familii din mediul urban, dar si aspirationale pentru alte categorii de clienti;
- In acord cu pozitionarea brandului Penny Market.
Nu conteaza ce specializare urmezi, doar sa fii creativ! Ai o idee buna? Atunci inscrie-o pe ideederomania.penny.ro sub forma unei prezentari detaliate si convingatoare de maximum 10 pagini si 10 MB. Aceasta ar trebui structurata in 3 parti principale:
- Argumentarea ideii propuse;
- Prezentarea produselor (imagini & descrieri);
- Conceptul campaniei in cadrul careia vor fi folosite obiectele promotionale.
Cum participi?
- Inscrii o super idee pe ideederomania.penny.ro pana pe 30 septembrie, ora 15:00;
- Juriul alege cele mai tari proiecte;
- Afli daca le-ai luat banii.
In perioada 02-13 octombrie, echipa Penny Market va evalua proiectele inscrise, iar pe 16 octombrie va anunta 6 semifinalisti. Acestia vor dezvolta mai departe machete pentru obiectele promotionale propuse in perioada 23 octombrie - 3 noiembrie, iar pe 8 si pe 9 noiembrie isi vor sustine proiectele intr-un interviu direct cu clientul in care candidatii trebuie sa fie cat mai convingatori.
Pe 20 noiembrie se va anunta lista finala a castigatorilor.
Premiile oferite de Penny Market sunt pe masura brief-ului. Ele constau in 3 premii cu valoare in bani ca sa faci fix ceea ce iti doresti cu ei: sa calatoresti, sa incepi un start-up, sa iti maresti garderoba cat vrei tu, sau... you name it:
· premiul I - 4000 euro
· premiul II - 2000 euro
· premiul III - 500 euro
Pentru mai multe informatii referitoare la eligibilitate si metoda de evaluare, te incurajam sa citesti regulamentul concursului: http://ideederomania.penny.ro/assets/pdf/regulament.pdf
Alte articole din aceasta sectiune:
- BEST EMPLOYER FEST - ediția a IV-a. Festival de bune practici “employee experience”
- Peste 3.000 de joburi la Angajatori de TOP Timișoara. Top 5 criterii pe care trebuie să le îndeplinească un candidat în 2024
- Descopera ce iti rezerva viitorul profesional in 15 minute cu SPEED INTERVIEWS!
- Angajatori de TOP revine cu peste 10.000 de joburi. Prima Academie de Carieră din țară
- Finance Recruitment Day a dat startul la înscrieri! Un eveniment cu o tradiție de 13 ani
Raporteaza eroarea la