Evenimentul s-a incheiat.
Daca vrei sa te anuntam cand lansam editia urmatoare de Finance Recruitment Day, lasa-ne adresa de mail


6 sfaturi utile pentru lucrul de acasă



 
Visul oricărui profesionist din lumea modernă a fost la un moment dat să își schimbe programul de la jobul clasic, 9—18 și să își realizeze munca de acasă. Fără timpul pierdut pe drumul spre job și înapoi, fără hainele office și colegii gălăgioși.

Desigur, unii dintre noi ne puteam bucura deja de modul de lucru de acasă o zi, două pe săptămână sau chiar lună. Dar și să lucrezi constant de acasă se poate dovedi mai dificil decât pare. Așa că, întrebarea cu care rămânem este “Care mediu îți permite să fii mai productiv: biroul de la job sau biroul de acasă?”

Criteriul Work from home a urcat în top 5 beneficii, fiind urmat de Zile libere suplimentare, potrivit Raportului Hipo.ro - Piața forței de muncă în 2019.

Cum în 2020 am lucrat mai toți de acasă, cum ne putem asigura că suntem performanți?

IATĂ CÂTEVA TIPS&TRICKS PE CARE LE POȚI URMA ACASĂ

1. Super Focus - Poate fi ușor să fii distras atunci când ești la “job” acasă, știind că ești pe un teren personal. Pentru a evita astfel de situații, tratează oportunitatea de lucru de acasă ca job-ul de la birou. 

2. Skill-uri de organizare - Organizare ar trebui să existe și în modul în care lucrezi. Nefiind la birou poți uita despre anumite task-uri, așa că ar fi foarte bine să îți faci un to do scris sau online.

3. Singurătatea - Participă la întâlnirile sociale pe care le ai la îndemână sau creează chiar tu ocazii să te auzi și să petreci timp cu colegii tăi.

Dacă vrei să descoperi mai multe sfaturi pentru lucrul de acasă, dă click aici și descarcă Career Guide 



LinkedIn