Contabil Raportare Financiară – Business Process Solutions

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Raportare Financiară – Business Process Solutions active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Voted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, five consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).
    Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Work® and Fortune and among “World’s Most Attractive Employers”, by Universum, according to 2020 surveys.

    We believe that innovation comes from contrasting disciplines, backgrounds and cultural perspectives and that the innovative solutions our people deliver have to always make an impact that matters. We celebrate individual strengths and we prioritize our people’s well-being.

    You bring the ambition, we’ll provide the opportunities.

    Cerinte

    • Capacitatea de culegere a informației din departamentele corespunzatoare, în
    special departamentele contabilitate și controlling;
    • Capacitatatea de analiză în detaliu și compilare a informațiilor financiare primite, în
    forma raportărilor financiare;
    • Bună utilizare a pachetului Microsoft Office;
    • Cunoștințe/înțelegerea standardelor românești de contabilitate;
    • Capacitate de lucru cu termene strânse, bune abilități de planificare și organizare;
    • Nu sunt necesare cunoștințe într-o anumită industrie;
    • Limba engleză este un avantaj.
    • Motivație reală pentru dezvoltarea profesională.

    Responsabilitati

    • Pregătirea raportărilor financiare manageriale, care curprind în principal Bilanțul
    contabil, contul de Profit și pierdere și reconcilierile aferente acestuia, pe baza
    instructunilor primite de la Grup și in concordanta cu politicile contabile ale
    Grupului;
    • Abilități în comunicarea cu persoanele implicate în contabilitatea statutară și
    controlling și obtinerea la timp a informațiilor necesare raportărilor financiare;
    • Asigurarea interfeței în discuțiile cu persoanele din controlling pentru reconcilierea
    sau interpretarea anumitor informații financiare prezentate în forme variate de
    raportare financiară solicitate de Grup;
    • Orientare pe atingerea obiectivelor și respectarea termenelor de transmitere a
    raportărilor financiare către Grup.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (287)