Specialist Call Center (facturare)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Specialist Call Center (facturare) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Recrutam Operator call center/Facturare pentru clientul nostru, lider in Europa pentru distributia de hartie, solutii de ambalare si produse de comunicare vizuala pentru profesionisti.

    Pozitia este pe o perioada determinata de 2 ani cu posibilitatea de prelungire pe o perioada nedeterminata.

    Ce te recomanda?

    - studii medii
    - cunostinte Microsoft Office – in special Excel
    - spirit de observatie, atentie concentrata/distributiva
    - capacitate de analiza si sinteza, capacitatea de anticipare
    - lucru in echipa/cooperare
    - motivare si dinamism, orientare spre rezultate;

    *programul de lucru este in ture, prin rotatie, astfel: 08:30 – 16:30 ; 10:30-18:30

    Responsabilitati

    Principalele tale sarcini si responsabilitati vor fi:

    - Vei prelua si procesa comenzile (simple si complexe) ale clientilor din portofoliu;
    - Vei raspunde intrebarilor clientilor referitoare la preturi & produse;
    - Vei prelua apelurile telefonice care ajung in call center si le vei rezolva sau le vei directiona conform procedurilor standard;
    - Vei prelua clientii potentiali care suna direct la sediu si vei rezolva problemele urgente ale acestora pana la preluarea de catre un asistent vanzari, conform procedurilor interne;
    - Vei asigura suport asistentilor/agentilor de vanzari pentru incasarea la timp a facturilor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - cursuri/training-uri dupa angajare
    - mediu de lucru placut si echitabil
    - bonuri de masa
    - asigurare medicala
    - locatie: zona Piata Unirii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (130)