Analist programator(Java, C++) - aplicatii Call Center 697391
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Analist programator(Java, C++) - aplicatii Call Center 697391 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.07.2018 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
- studii superioare tehnice în următoarele specializări: electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică.
Experienţă în muncă:
- minim un an experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil pentru tipul de echipament Alcatel OmniPCX Enterprise.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- programare în: C++, Java;
- utilizarea programelor - Microsoft Office, Visio;
- cunoştinte avansate de limba engleză;
- orientare spre rezultate şi soluţionarea problemelor;
- proactiv;
- adaptabil la schimbări rapide ale mediului de afaceri intern şi extern;
- iniţiativă;
- abilităţi de lucru în echipă.
Scop:
Oferă suport tehnic și elaborează soluții tehnice pentru implementarea proiectelor de noi servicii Call Center. Asigura implementarea și intreținerea aplicațiilor specifice Call Center.
Responsabilitati principale:
- participă la elaborarea specificațiilor tehnice pentru serviciile de Call Center, implementarea și testarea acestora;
- monitorizează permanent rețeaua Call Center, optimizează traficul şi administrază resursele acesteia;
- întocmeşte rapoarte lunare la cerere despre funcţionarea echipamentelor Call Center;
- implementează şi întreţine aplicaţiile specifice Call Center;
- asigură întreţinerea şi operarea reţelei Call Center;
- asigură suport tehnic local pentru reţeaua Call Center;
- participă la construirea soluţiilor de Call Center pentru clienţii externi;
- analizează şi evaluează din punct de vedere tehnic şi propune soluţii tehnice în funcţie de cerinţe;
- identifică şi soluţionează problemele tehnice ce pot apărea în implementarea şi testarea soluţiilor de Call Center;
- întocmeşte documentaţia necesară pentru implementarea proiectelor specifice Call Center;
- oferă suport tehnic temporar pentru echipe de ingineri telecomunicaţii în vederea implementării soluţiilor/proiectelor de Call Center şi asigură finalizarea acestora cu success;
- participă la elaborarea soluţiilor tehnice, planul de implementare şi configurarea acestora;
- menţine confidenţialitatea informaţiilor cu caracter profesional;
- participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătătirea performanţelor proprii şi se preocupă permanent pentru autoinstruire.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1 BUCURESTI, | |
Junior Analist Servicii Client Hybrid | |
Contact Center Associate - English (Work From Office) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (271) |
Raporteaza eroarea la