Analist programator(Java, C++) - aplicatii Call Center 697391

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist programator(Java, C++) - aplicatii Call Center 697391 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    - studii superioare tehnice în următoarele specializări: electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică.

    Experienţă în muncă:
    - minim un an experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil pentru tipul de echipament Alcatel OmniPCX Enterprise.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - programare în: C++, Java;
    - utilizarea programelor - Microsoft Office, Visio;
    - cunoştinte avansate de limba engleză;
    - orientare spre rezultate şi soluţionarea problemelor;
    - proactiv;
    - adaptabil la schimbări rapide ale mediului de afaceri intern şi extern;
    - iniţiativă;
    - abilităţi de lucru în echipă.

    Responsabilitati

    Scop:
    Oferă suport tehnic și elaborează soluții tehnice pentru implementarea proiectelor de noi servicii Call Center. Asigura implementarea și intreținerea aplicațiilor specifice Call Center.

    Responsabilitati principale:
    - participă la elaborarea specificațiilor tehnice pentru serviciile de Call Center, implementarea și testarea acestora;
    - monitorizează permanent rețeaua Call Center, optimizează traficul şi administrază resursele acesteia;
    - întocmeşte rapoarte lunare la cerere despre funcţionarea echipamentelor Call Center;
    - implementează şi întreţine aplicaţiile specifice Call Center;
    - asigură întreţinerea şi operarea reţelei Call Center;
    - asigură suport tehnic local pentru reţeaua Call Center;
    - participă la construirea soluţiilor de Call Center pentru clienţii externi;
    - analizează şi evaluează din punct de vedere tehnic şi propune soluţii tehnice în funcţie de cerinţe;
    - identifică şi soluţionează problemele tehnice ce pot apărea în implementarea şi testarea soluţiilor de Call Center;
    - întocmeşte documentaţia necesară pentru implementarea proiectelor specifice Call Center;
    - oferă suport tehnic temporar pentru echipe de ingineri telecomunicaţii în vederea implementării soluţiilor/proiectelor de Call Center şi asigură finalizarea acestora cu success;
    - participă la elaborarea soluţiilor tehnice, planul de implementare şi configurarea acestora;
    - menţine confidenţialitatea informaţiilor cu caracter profesional;
    - participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătătirea performanţelor proprii şi se preocupă permanent pentru autoinstruire.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (271)