HR & Legal Advisor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile HR & Legal Advisor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Juridic
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 07.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Pentru echipa noastra cautam un HR&Legal Advisor.

    Daca esti analitic, ai absolvit facultatea de Drept si vrei sa te familiarizezi cu activitatile de resurse umane te asteptam la noi in echipa.

    • Studii superioare;
    • Bune cunostinte de limba engleza (scris, citit, vorbit);
    • Bune cunostinte de utilizare MS Office;
    • Autonomie;
    • Flexibilitate;
    • Orientare catre client;
    • Creativitate si initiativa;
    • Excelente abilitati de comunicare si putere de convingere;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Viziune de ansamblu asupra activitatilor desfasurate in companie.

    Responsabilitati

    • Oferirea de suport pentru celelalte departamente in ariile: administrare de personal si salarizare, legislatia muncii, contracte comerciale clienti/furnizori;
    • Managementul contractelor cu clientii – intocmire, urmarire, acte aditionale, arhivare, etc;
    • Monitorizarea modificarilor aparute in legislatie care pot afecta activitatea de resurse umane a companiei;
    • Intocmirea documentelor si aplicarea sanctiunilor disciplinare;
    •Formularea raspunsurilor la cererilor scrise ale angajatilor;
    • Intocmire materiale informative privind domeniul resurselor umane. Ex: Sa vorbim HR
    • Creare si actualizare proceduri HR;
    • Realizarea de rapoarte periodice, prezentari;
    • Research pe partea de resurse umane/administrarea de personal si intocmirea si gestionarea bazei de date a angajatilor;
    • Alte activitati pentru departamentul de HR Admin si Payroll cu rol de de back up.

    Alte informatii


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (41)