Referent Relatii Clienti / Customer Service Representativ - Oradea

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WORLD MEDIATRANS active.


Vezi toate job-urile Referent Relatii Clienti / Customer Service Representativ - Oradea active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: WORLD MEDIATRANS
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 28.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    WORLD MEDIATRANS cu sediul central in Timișoara este o companie 100% romaneasca, care activeaza pe piata de transport din România de peste 20 de ani .

    În urmă cu două decenii am avut curajul de a investi în dezvoltarea unei rețele operaționale de nivel național, gata să răspundă oricăror necesități din sfera transporturilor. Motorul acestor acțiuni a fost experiența în domeniul transporturilor și intuiția unei creșteri economice accelerate. Astazi suntem prezenti in 19 orase din tara.

    Cerinte

    Abilitati de comunicare si relationare cu clienti si colegi
    Precizie si rapiditate in prelucrare date si intocmire documente
    Atitudine pozitiva , orientata spre client
    Abilitati de organizare si coordonare activitati de transport si logistica
    Cunostinte de Contabilitate Primara
    Engleza - nivel business

    Responsabilitati

    Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de catre acestia prin fax, email sau telefon; 
    Actualizeaza situatiile de raportare implementate in companie;
    Creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor (liste de preturi, oferte, formulare);
    Intelege si comunica clar si concis detaliile / instructiunile de preluare/livrare; Transmite catre curieri datele necesare preluarii si/sau livrarii comenzilor;
    Urmareste stadiul de preluare/livrare al unei comenzi si informeaza clientii dupa caz;
    Inregistreaza si se implica in rezolvarea solicitarilor , reclamatiilor;
    Respecta toate procedurile si politicile companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Aplica fara CV
    Arad, Oradea,

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Vezi job-uri similare (4)