Specialist raportare back office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Enel Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist raportare back office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Enel Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Începând cu 25.10.2023, Companiile Enel din România au devenit parte a PPC, lider în domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.

    Cerinte

    Cerinte:

    Experienta in relatia cu clientii de minim de 1 an,
    Experienta in lucrul cu baze de date si rapoarte excel
    Cunostinţe medii în utilizarea pachetelor MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);
    Absolvent studii superioare.
    Dacă…

    Ai abilitati de analiza si sinteza
    Esti orientat către clienţi si rezultate,
    Ai capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbari
    Ai foarte bune abilitati de comunicare
    Colaborezi bine in echipa

    …Trimite-ne CV-ul acum!

    Responsabilitati

    Asigurarea resurselor necesare (umane, materiale, timp, etc.) in vederea indeplinirii activitatii conform indicatorilor de performanta;
    Anticiparea si semnalarea posibilelor disfunctionalitati catre management ca urmare a indisponibilitatii resurselor si a proceselor/ procedurilor inadecvate intre flux, cu impact in activitatea proprie;
    Alocarea si monitorizarea corespunzatoare a activitatilor in vederea indeplinirii activitatilor conform indicatorilor de performanta;
    Monitorizeaza zilnic fluxul de lucru in echipa si aloca sarcini si resurse in functie de necesitatile de business;
    Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi;
    Oferta feedback in timpul sesiunilor de evaluare, intiaza planurile de actiune si planurile de dezvoltare;
    Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
    Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate;
    Monitorizeaza statusul contractelor/ solicitarilor de la introducerea in sistem pana la activare/solutionare;
    Realizeaza activitati de evaluarea a modului si a timpului de intocmire a contractelor de energie electrica/gaze naturale si propune solutii de optimizare a procesului;
    Intocmirea fiselor de evaluare, identificarea nevoilor de instruire, organizarea sesiunilor de instruire precum si oferirea feedback-ului catre persoanele monitorizate;
    Verificarea periodica a activitatilor pentru evitarea reclamatiilor/compensatiilor etc;
    Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru inclusiv din platforma MyHelp;

    Alte informatii

    Acest contract va fi pe o perioada determinata de 1 an

    Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru oportunitati viitoare pe o perioada de 3 ani.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Enel Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Enel Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (222)