Specialist raportare back office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Enel Romania active.Vezi toate job-urile Specialist raportare back office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Enel Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.08.2018 |
Remote work: | On-site |
Începând cu 25.10.2023, Companiile Enel din România au devenit parte a PPC, lider în domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.
Cerinte
Cerinte:
Experienta in relatia cu clientii de minim de 1 an,
Experienta in lucrul cu baze de date si rapoarte excel
Cunostinţe medii în utilizarea pachetelor MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);
Absolvent studii superioare.
Dacă…
Ai abilitati de analiza si sinteza
Esti orientat către clienţi si rezultate,
Ai capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbari
Ai foarte bune abilitati de comunicare
Colaborezi bine in echipa
…Trimite-ne CV-ul acum!
Asigurarea resurselor necesare (umane, materiale, timp, etc.) in vederea indeplinirii activitatii conform indicatorilor de performanta;
Anticiparea si semnalarea posibilelor disfunctionalitati catre management ca urmare a indisponibilitatii resurselor si a proceselor/ procedurilor inadecvate intre flux, cu impact in activitatea proprie;
Alocarea si monitorizarea corespunzatoare a activitatilor in vederea indeplinirii activitatilor conform indicatorilor de performanta;
Monitorizeaza zilnic fluxul de lucru in echipa si aloca sarcini si resurse in functie de necesitatile de business;
Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi;
Oferta feedback in timpul sesiunilor de evaluare, intiaza planurile de actiune si planurile de dezvoltare;
Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate;
Monitorizeaza statusul contractelor/ solicitarilor de la introducerea in sistem pana la activare/solutionare;
Realizeaza activitati de evaluarea a modului si a timpului de intocmire a contractelor de energie electrica/gaze naturale si propune solutii de optimizare a procesului;
Intocmirea fiselor de evaluare, identificarea nevoilor de instruire, organizarea sesiunilor de instruire precum si oferirea feedback-ului catre persoanele monitorizate;
Verificarea periodica a activitatilor pentru evitarea reclamatiilor/compensatiilor etc;
Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru inclusiv din platforma MyHelp;
Acest contract va fi pe o perioada determinata de 1 an
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru oportunitati viitoare pe o perioada de 3 ani.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Back Office Analyst with French Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (222) |
Raporteaza eroarea la