Executive Assistant for BPS Department

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.


Vezi toate job-urile Executive Assistant for BPS Department active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 24.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Voted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, five consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).
    Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Work® and Fortune and among “World’s Most Attractive Employers”, by Universum, according to 2020 surveys.

    We believe that innovation comes from contrasting disciplines, backgrounds and cultural perspectives and that the innovative solutions our people deliver have to always make an impact that matters. We celebrate individual strengths and we prioritize our people’s well-being.

    You bring the ambition, we’ll provide the opportunities.

    Cerinte

    - Persoană matură, cu experiență profesională anterioară în asistența de management și administrativă;
    - Experiență anterioară într-o firmă de consultanță reprezintă un avantaj;
    - Bune abilități de operare PC (MS Office, baze de date, Internet);
    - Excelente abilități de comunicare, atât verbal cât și în scris, în limba română, și engleză mediu;
    - Abilități tehnice și ușurință de a lucra cu diverse sisteme;
    - Bune abilități de organizare, orientare la detalii, capacități de prioritizare eficientă și spirit intuitiv;
    - Loialitate și discreție, disponibilitatea de a fi un membru dedicat echipei.

    Responsabilitati

    - Deservește dedicat Partenerul care coordonează divizia de Business Process Solutions, furnizând servicii administrative (editarea și formatarea documentelor, prelucrarea datelor și diverselor rapoarte specifice)
    - Se ocupă de aranjamentele de călătorie (bilete de avion, rezervare la hotel, taxi, săli de întâlnire)
    - Reprezinta principalul contact cu echipele de consultanți detașate la sediul clienților, prin menținerea unei comunicări constante (centralizarea concediilor, pontajelor, situații tichete de masă, înregistrare deconturi, actualizare anuală certificări, etc) cât și cu echipa locală
    - Facturare: se asigură de corectitudinea facturării clienților diviziei, verifică acuratețea datelor, prelucrează rapoarte lunare/anuale, urmareste situatia veniturilor
    - Menține legătura cu funcțiile suport din companie (financiar, HR, marketing, office management, juridic, IT)
    - Este responsabil/ă de procesele interne de evaluare a riscului si conflictelor de interese asociate specificului activității
    - Acordă sprijin în pregătirea contractelor și actelor adiționale
    - Gestionează fluxul corespondenței interne/externe, cât și o utilizare eficientă a resurselor firmei (curieri, șoferi, arhivatori)
    - Se implică și în alte activități specifice departamentului, în funcție de disponibilitate.

    Alte informatii

    Practica noastră de Business Process Solutions ajută clienții noștri să-și optimizeze performanța în afaceri prin procese precum contabilitate, fiscalitate, resurse umane, astfel încât aceștia să-și poată concentra eforturile asupra propriilor lor afaceri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (61)