Administrator Cumparari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile Administrator Cumparari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vivre started to develop its business in 2012, becoming the most important online retailer on the Romanian market, as well as a large part of Central and Eastern Europe maintaining both its original starting culture and passion and desire to build something wonderful!

    With more than 300 professionals forming the Vivre community, we emphasize both our clients, suppliers, and our motivating work environment. We deal with difficult situations in improving user experience, finding and sorting products, automating logistics operations and warehouse processes, advancing customer interactions, refining reports and data, marketing and accounting efficiency.

    We believe that all areas of our business are touched by professional people.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa VIVRE!
    Invatam si crestem impreuna in cel mai de success start-up de e-commerce romanesc!
    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi.

    Ce ne dorim de la tine:
    -Studii superioare domeniul ECONOMIC, finalizate;
    -Experienta relevanta: minimum 2 ani in domeniu;
    -Cunostinte de operare MS Office – Excel;
    -Cunostinte AVANSATE de limba engleza (scris si vorbit);
    -Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
    -Proactivitate, automotivatie, spirit de echipa;
    -Gandire structurata, orientata pe costuri.
    -Zambetul pe buze.

    Responsabilitati

    Iata activitatile in care te vei implica:
    -Mentinerea legaturii continue cu furnizorii de marfa in vederea transmiterii de comenzilor marfa
    -Verificarea corectitudinii documentelor primite de la furnizori pe baza comenzilor trimise si solutionarea diferentelor constatate;
    -Inregistrarea intrarilor de marfa cantitative si valorice in sistemul informatic in baza documentelor primite (facturi, credit note, DVI, CMR si rapoarte de receptie);
    -Centralizarea problemelor de receptie marfa, emiterea facturilor de penalitati si urmarirea rezolvarii acestora cu furnizorii;
    -Realizarea de rapoarte diverse si analize solicitate de catre Managementul companiei;
    -Urmarirea livrarilor si asigurarea comunicarii pentru conformitatea documentelor.

    Alte informatii

    Ce beneficii vei avea?
    -Un pachet salarial motivant - structura salariala si asigurare de sanatate;
    -Oportunitati de invatare accelerata si dezvoltare profesionala in cea mai complexa organizatie din industria home decor si zona geografica CEE;
    -Vei face parte dintr-o echipa tanara si responsabila, cu o cultura organizationala dinamica;
    -Oportunitati de avansare in functie de rezultate.

    Daca te consideri potrivit provocarii, asteptam CV-ul tau!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 3500 RON NET / luna
    BUCURESTI, Chitila,

    Hybrid

    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (9)