Specialist imbunatatire procese in limba romana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile Specialist imbunatatire procese in limba romana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vivre started to develop its business in 2012, becoming the most important online retailer on the Romanian market, as well as a large part of Central and Eastern Europe maintaining both its original starting culture and passion and desire to build something wonderful!

    With more than 300 professionals forming the Vivre community, we emphasize both our clients, suppliers, and our motivating work environment. We deal with difficult situations in improving user experience, finding and sorting products, automating logistics operations and warehouse processes, advancing customer interactions, refining reports and data, marketing and accounting efficiency.

    We believe that all areas of our business are touched by professional people.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa Customer Support Vivre!
    Invatam si crestem impreuna in cel mai de succes start-up de e-commerce romanesc!

    Ce ne dorim de la tine:
    -Studii superioare finalizate;
    -Cunostinte medii de lucru in MS Office (in special Word si Excel);
    -Abilitati bune de comunicare scrisa si orala in limba romana (nativ) si in limba engleza - cel putin nivel mediu;
    -Abilitatea de a analiza si de a identifica situatiile create in relatia cu clienti si rezolvarea cazurilor neprevazute;
    -Atitudine pozitiva, proactivitate, auto-motivare,capacitatea de a lua decizii si spirit de echipa;
    -Atentie sporita la detalii, responsabilitate, corectitudine, seriozitate si o buna organizare a timpului.

    Responsabilitati

    Iata activitatile in care te vei implica:
    -Actualizare si verificare statusuri comenzi plasate de catre clienti in sistemul informatic;
    -Urmarirea comenzilor plasate, intelegerea și prelucrarea solicitariilor de la clienti prin e-mail, telefon sau facebook, prin aplicarea adecvată a cadrului legal si comercial;
    -Asigurarea suportului si propunerea de solutii avantajoase la cerintele clientilor si in conformitate cu regulile și procedurile.


    In timp, iti vor fi alocate sarcini mai complexe, care sa te ajute sa-ti dezvolti abilitatile, precum:

    -Urmarirea si asigurarea livrarilor catre clientii companiei pentru corectitudinea acestora;
    -Realizarea de rapoarte diverse si analize legate de categoriile de clienti, comenzi sau activitati;
    -Centralizarea situatiilor aparute prin e-mail sau telefon, urmarirea rezolvarii lor impreuna cu alte departamente (Achizitii, Logistica, Marketing, IT) si implicarea in strategia de gestionare a acestora.

    Alte informatii

    Ce beneficii vei avea?
    -Un pachet salarial motivant (salariu fix, tichete de masa, abonament medical privat si bonus in functie de rezultate);
    -Suport pentru formarea initiala in cadrul echipei si posibilitatea de dezvoltare;
    -Oportunitati de avansare in functie de rezultate;
    -Vei face parte dintr-o echipa tanara si responsabila, cu o cultura organizationala dinamica.

    Daca te consideri potrivit provocarii, asteptam CV-ul tau!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    2500 - 3488 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (254)