Agent Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Cerinte:

    • Cunostinte PC: MS Office;
    • Abilităţi de negociere şi vânzare;
    • Abilităţi de comunicare;
    • Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    • Experienta in vanzari, retentie sau relatii cu clientii constituie in avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom, conform obiectivelor
    • Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
    • Asigura suport clientilor care acceseaza site-urile companiei in vederea finalizarii proceselor de achizitionare produse/servicii;
    • Verifica tranzactiile efectuate prin intermediul site-urilor;
    • Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor;


    Beneficii:
    • Bonusuri in functie de performanta;
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala;
    • Activitate intr-o echipa tanara si dinamica;
    • Alte compensatii si beneficii.