Buyer Achizitii Interne

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PROFI ROM FOOD active.


Vezi toate job-urile Buyer Achizitii Interne active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PROFI ROM FOOD
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De aproape 22 ani, lantul de magazine Profi se dezvolta continuu, in ritm accelerat. Este aproape de pragul de 1.500 de magazine in peste 681 de localitati, si urmeaza sa deschida sute de noi magazine in urmatorii ani.
    Profi este cel mai mare angajator privat din Romania, care se mandrește cu peste 2.000 de colegi promovati anual.
    In 2021 Profi a introdus un nou concept de magazin – care, in baza succesului de care se bucura, urmeaza sa se extinda in intreaga retea – lucru ce puncteaza inca un pas important in evoluția companiei.
    Povestea Profi nu are sfarsit ci doar capitole noi, ce prind contur alaturi de toti colegii nostri si anunta transformari insemnate!
    Abia asteptam sa aflam mai multe si despre tine ai sa ne cunoastem!

    Cerinte

    Ce vei face tu pentru noi?

    In calitate de specialist achizitii indirecte vei avea ca scop profesional achiziția de bunuri / servicii, ținând cont de calitatea, cantitatea, cerintele tehnice specifice, in scopul de optimizarea a costurilor si imbunatatirea procesului de achizitii cu furnizorii si clienti interni si vei avea urmatoarele responsabilitati:
     Raspunde de procesul de achizitie al bunurilor/produselor si componentelor acestora, echipamentelor si serviciilor conform cerintelor interne.
     Negociaza cu furnizorii de produse si servicii in vederea obtinerii celor mai bune conditii comerciale si contractuale, optimizarea preturilor, termenelor de plata, conditii de livrare si transport.
     Prospectarea pietei pentru achizitiile indirecte de furnizorii, pentru identificarea oportunitatilor de imbunatatire a proceselor de achizitii;
     Se asigura de transpunerea in contract a conditiilor comerciale conform rezultatului licitatiei/negocierii si a proceduriilor interne.
     Se asigura procesul de achizitie se desfasoara respectand legislatia romana.
     Mentine si dezvolta constant relatia cu furnizorii de produse si servicii pentru oprimizarea costurilor.
     Intocmeste/analizeaza rapoarte privind costurile si analizeaza ofertele furnizorilor.
     Creeaza, arhiveaza, centralizeaza toate documentele de la Cereri de Oferte/Licitatii
     Colaboreaza direct cu departamentele interne ale companiei, cat si cu furnizorii.

    Responsabilitati

    Daca ai:

     Studii superioare;
     Experienta in domeniu de minim 3 ani;
     Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
     Competente si abilitati bune de negociere si comunicare;
     Orientat catre imbunatatirea rezultatelor proprii;
     Persoana organizata, punctuala;
     Abilitate de a lucra atat individual cat si in echipa.
     Cunostinte de operare PC (Word, Excel);
     Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză; spirit de ordine şi disciplină;
     Capacitatea de a gestiona prioritatile;


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (27)