Back Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Back Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Bune abilități de comunicare, flexibilitate, lucru în echipă;
    • Capacitate analitică si atenție la detalii;
    • Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate;
    • Orientare către realizarea obiectivelor;
    • Cunoștințe operare PC și Microsoft Office;
    • Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu;
    • Studii superioare (finalizate sau în curs).

    Responsabilitati

    • Oferă suport echipelor de colectare în vederea desfășurării eficiente a activității acestora;
    • Preluarea și sortarea corespondenței;
    • Gestionează solicitările primite în cadrul departamentului din partea debitorilor, terților, clienților sau a altor enitități din afara companiei;
    • Responsabil de redactarea și transmiterea răspunsurilor la solicitările primite prin diferite canale ( e-mail, poștă, fax);
    • Întocmește notificări și documente specifice activității de call-center;
    • Introducerea și centralizarea informațiilor în bazele de date;
    • Asigură comunicarea cu celelalte departamente;
    • Propune metode de eficientizare și îmbunătățire a fluxurilor de lucru;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (162)