KYC Support Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile KYC Support Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Experienta profesionala/ educationala:
    Studii universitare;
    Minimum 1 an experienta in banca sau in activitatile operationale;
    Cunoasterea legislatiei si a normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente procesului de cunoastere a clientelei;
    Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza;
    Cunostinte operare PC – in mod special Excel.

     Competente:
    Aptitudini foarte bune de relationare si comunicare;
    Spirit analitic si capacitate de sinteza;
    Spirit de echipa;
    Capacitate de lucru sub stres.

    Responsabilitati

    Efectueaza procesarea si inregistrarea corecta si completa a tuturor activitatilor operationale aferente procesului de cunoastere a clientelei pentru clientii persoane juridice si administrarea corespunzatoare a informatiilor existente in sistemul informatic, in conformitate cu normele si procedurile interne si cu prevederile legale in vigoare, utilizand aplicatiile informatice corespunzatoare;
    Monitorizeaza procesul de stabilire a gradului de risc pentru persoane fizice;
    Asigura activitatile operationale aferente procesului de cunoastere a clientelei la revizuirea gradului de risc, atat pentru persoane juridice, cat si pentru persoane fizice;
    Raspunde prompt solicitarilor clientilor interni in ceea ce priveste activitatea operationala de cunoastere a clientelei
    Prioritizeaza corespunzator propriile activitati pentru a finaliza in timp util activitatile zilnice
    Urmareste rapoartele de Data Quality alocate si va escalada orice problema intalnita pentru a o solutiona. 
    Este responsabil pentru desfasurarea unei activitati cat mai eficiente, pentru furnizarea in timp a informatiilor solicitate, conformarea cu legile si reglementarile aplicabile, precum si cu politicile si procedurile interne.
    Aduce clarificari continutului procedurilor de lucru, daca este cazul, pentru colegii din unitatile bancii, prin consultare cu superiorul direct;
    Indeplineste sarcinile transmise de superiorul direct si indatoririle ce rezulta din normele si procedurile interne in vigoare
    Asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
    Asigura pregatire profesionala pentru noii angajati sau cei existenti din alte departamente si/sau unitatile bancii pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor profesionale ale acestora aferente ariei operationale( daca este necesar);
    Îşi exprima ideile cu privire la îmbunătăţirea proceselor si a sistemului de calitate transmitandu-le superiorului ierarhic/ responsabilului direct;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (54)