Inspector Resurse Umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Fildas&Catena Grup active.Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Fildas&Catena Grup |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.06.2018 |
Remote work: | On-site |
Fildas Catena Grup reprezinta un grup de companii cunoscute si puternice pe piata farmaceutica. Calatoria noastra a inceput in anul 1991 cu o echipa mica de oameni valorosi, cu ambitii mari in misiunea de a promova Sanatatea in Romania prin contributia permanenta la imbunatatirea sistemului de sanatate, prin calitatea superioara a serviciilor oferite, prin inovatie si diferentiere. Din 1999 de cand a luat nastere lantul Farmaciile Catena, dupa decizia strategica a Fildas de extindere pe verticala in retailul farmaceutic, ni s-au alaturat si alti oameni valorosi, care s-au dedicat aceleiasi misiuni.
Astazi suntem peste 7000 de salariati, raspanditi la nivel national in peste 800 de farmacii si 15 centre logistice. Ocupam primul loc in topul farma din Romania, iar acest rezultat se datoreaza colectivului pe care l-am construit de-a lungul celor 28 de ani.
Avem valori comune ce ne unesc si ne indreapta spre acelasi tel si rezultat : pasiunea, ambitia, integritatea, responsabilitatea, curiozitatea si determinarea.
Cum stii de la prima vedere daca te potrivesti?
A. Esti o persoana dinamica, cu spirit de lucru in echipa, ai experienta de lucru de cel putin 2 ani intr-un departament HR, divizia administrare personal? Sunt sanse de peste 50% sa corespunzi cerintelor noastre!
B. Ai cunostinte, cel putin de baza, despre legislatia din domeniul muncii? Sunt sanse de peste 90% sa te intereseze anuntul nostru!
Daca te intrebi ce ai putea face intr-o zi de lucru in calitate de Inspector Resurse Umane Catena, iata mai jos o lista de posibile activitati:
1. Te vei ocupa de administrarea documentelor de personal, conform cerintelor legale si procedurilor interne ale companiei;
2. Vei monitoriza toate documentele de personal emise;
3. Periodic vei actualiza baza de date privind situatiile de personal;
4. Vei comunica permanent cu celelalte departamente si le vei oferi informatii despre baza de date gestionata;
5. Vei intocmi rapoarte si situatii privind activitatea pe care o vei desfasura;
6. Te vei asigura de respectarea procedurilor interne ale companiei in domeniul resurselor umane.
Noi credem ca jobul acesta ti se potriveste daca:
• Ai raspuns DA la intrebarile de calificare A si B;
• Comunici clar. Scrii bine. Vorbesti elocvent. Poti explica aproape orice oricui si esti confortabil sa comunici in scris si la telefon.
• Esti o persoana organizata si iti planifici activitatile;
• Te remarci printr-o dezvoltata capacitate de analiza a diferitelor situatii intalnite in activitatea ta;
• Esti o persoana atenta la detalii, orientata spre a obtine rezultate in mod eficient si eficace;
• Ai cunostinte operare PC (Revisal, Charisma, Microsoft Office);
• Ai finalizat o forma de invatamant de nivel superior.
Daca iti doresti sa faci parte dintr-un colectiv unit si profesionist, sa beneficiezi de un mediu de lucru dinamic si pozitiv, de o pregatire profesionala continua, asteptam aplicatia ta.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
Specialist resurse umane BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (15) |
Raporteaza eroarea la