Aistent director

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.


Vezi toate job-urile Aistent director active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    Apa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti, pe o perioadă de 25 de ani, începând cu anul 2000.

    Cerinte

     absolvent studii superioare (Absolvirea - studii economice – reprezintă un avantaj)
     cunoștințe avansate de operare PC MSOffice ( WORD, EXCEL, POWER POINT)
     cunoașterea limbii engleze – nivel avansat
     cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj
     capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor atribuite
     aptitudini de comunicare orală si scrisă
     aptitudinea de a lucra cu documente
     planificare și organizarea operațiilor și activitătilor
     atenție la detalii

    Responsabilitati

     asista directorul în misiunile acestuia
     preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
     programare întâlniri (agenda director) și organizare reuniuni
     asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele specifice
     preluarea, înregistrarea, distribuirea, îndosarierea și arhivarea corespondenței
     redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice
     elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
     actualizarea bazei de date cu toate documentele necesare
     traducerea materialelor necesare desfășurarii activității
     redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
     convoacă participanții la ședințele firmei
     participă la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
     asigură logistica de călătorie pentru conducerea firmei (rezervări hotel, transport)
     elaborează și redactează documente și rapoarte cerute de management