Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Aistent director
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile Aistent director active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
absolvent studii superioare (Absolvirea - studii economice – reprezintă un avantaj)
cunoștințe avansate de operare PC MSOffice ( WORD, EXCEL, POWER POINT)
cunoașterea limbii engleze – nivel avansat
cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj
capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor atribuite
aptitudini de comunicare orală si scrisă
aptitudinea de a lucra cu documente
planificare și organizarea operațiilor și activitătilor
atenție la detalii
asista directorul în misiunile acestuia
preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
programare întâlniri (agenda director) și organizare reuniuni
asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele specifice
preluarea, înregistrarea, distribuirea, îndosarierea și arhivarea corespondenței
redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice
elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
actualizarea bazei de date cu toate documentele necesare
traducerea materialelor necesare desfășurarii activității
redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
convoacă participanții la ședințele firmei
participă la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
asigură logistica de călătorie pentru conducerea firmei (rezervări hotel, transport)
elaborează și redactează documente și rapoarte cerute de management
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (76) |
Raporteaza eroarea la