Contabil

Angajator: Credius
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    Credius este o institutie financiara nebancara tanara care ofera solutii de creditare optime, dedicate persoanelor fizice. Suntem prezenti in Romania din 2013 si continuam sa ne dezvoltam prin curaj, invoatie si perfectionare continua. Ne dorim in echipa noastra persoane care au potential si care isi doresc sa avanseze pe plan profesional. Daca esti o persoana pozitiva, orientata catre solutii constructive si daca te caracterizeaza atitudinea „I can!”, te invitam sa faci parte din echipa noastra!

    Cerinte

    - Absolvent de studii economice superioare;
    - Cunostinte aprofundate si actualizate de legislatie financiar-contabila si fiscala;
    - Cunostinte aprofundate de dreptul muncii, calcul salarial si administrare personal;
    - Cunostinte aprofundate de planificare financiara, bugetare si analiza financiara;
    - Capacitate decizionala, gandire strategica si analitica;
    - Persoana foarte organizata, comunicativa, cu spirit de initiativa si capacitate deosebita de lucru cu termene limita;
    - Experienta in domeniul recuperare creante reprezinta un avantaj;
    - Calitate de expert contabil, auditor sau consultant fiscal reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    - Raspunde de respectarea legislatiei financiar-contabile si fiscale aplicabile;
    - Organizeaza functia financiar-contabila, fiscala si de raportare statutara si manageriala;
    - Elaboreaza proceduri contabile, planul de conturi adaptat specificului activitatii si asigura implementarea functionalitatilor financiar-contabile in programele informatice utilizate de companie;
    - Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a tuturor tranzactiilor si evenimentelor cu impact patrimonial oferind o imagine fidela a pozitiei si performanteie financiare a companiei;- Planifica, coordoneaza, controleaza si raspunde pentru activitatea angajatilor din subordine, asigurand un management eficient al timpului, talentelor, proceselor;
    - Organizeaza circuitul si evidenta documentelor financiar-contabile si fiscale;
    - Asigura completarea corecta si completa a registrelor financiar-contabile obligatorii, conform legislatiei in vigoare;
    - Raspunde pentru corectitudinea calcululelor salariale si asigura indeplinirea tuturor cerintelor de raportare privind personalul angajat;
    - Intocmeste dosarele de personal si se asigura ca sunt respectate toate termenele legale privind declaratiile aferente;
    - Organizeaza si raspunde pentru efectuarea operatiunilor de inventariere a patrimoniului;
    - Asigura intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale, situatiilor financiar-contabile si a altor raportari solicitate de autoritati;
    - Intocmeste planificarea financiara aferenta activitatii desfasurate, bugetele de venituri si cheltuieli si calculul indicatorilor financiari si operationali relevanti, conform solicitarilor managementului;
    - Organizeaza si asigura evidenta cheltuielilor pe centre de cost;
    - Asigura efectuarea controlului financiar preventiv si utilizarea eficienta a resurselor;
    - Asigura gestiunea necesarului de lichiditati aferent bunei desfasurari a activitatii;
    - Reprezinta compania in relatia cu ANAF, alte autoritati ale statului,institutii de credit, parteneri de afaceri, investitori, in privinta tuturor aspectelor de natura financiar-contabila si fiscala;
    - Acorda asistenta necesara activitatii de audit financiar intern si extern;
    Intocmeste diverse rapoarte si analize solicitate de catre superiorii ierarhici.