Contabil - Echipa Plati Furnizori (durata determinata)

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Pentru a performa in acest rol, ai nevoie de:

    - Studii superioare economice
    - Interesul pentru a performa in aria financiar- contabilitate
    - Experienta in activitatea specifica de contabilitate furnizori
    - Cunostinte medii contabilitate specifica conturilor de furnizori
    - Cunostinte avansate Microsoft Office Excel, Word, Outlook, Power Point
    - Cunostinte SAP FI/ MM (de preferat/ reprezinta un avantaj)
    - Limba engleza nivel mediu

    Responsabilitati

    In acest rol vei fi responsabil de procesarea documentelor legate de activitatea contabila a furnizorilor.
    De asemenea, te vei ocupa de deconturile interne de cheltuieli/calatorie prin intermediul aplicației informatice SAP/e-Travel.
    Vei fi responasbil de reconcilierea cu furnizorii si angajatii pentru deconturile de cheltuieli/calatorie pentru toate unitățile din rețeaua BCR si subsidiare.

    Responsabilitatile tale vor include:

    - Verificarea corectitudinii informatiilor inscrise in documentele primite (factura fiscala, documentele de receptie a lucrarilor sau serviciilor, comenzi, cereri de plata interna etc)
    - Verificarea bazei de date a furnizorilor pe care se fac inregistrarile din punct de vedere al corectitudinii datelor cu datele furnizorului existente in SAP
    - Gestionarea corespondentei primite de la furnizorii BCR si subsidiare prin posta interna si externa si arhivarea zilnica a documentelor ce au stat la baza procesarii conform normelor in vigoare
    - Trimiterea prin sistem spre aprobare a facturilor de la furnizori si solicitarea responsabililor de buget a acordului de plata si datele necesare pentru procesarea corecta a acestora
    - Procesarea cu acuratete si in timp a documentelor legate de activitatea de furnizori, precum si a deconturilor de calatorie si cheltuielilor interne conform regulilor si indicatorilor de performanta stabiliti intern
    - Procesarea si monitorizarea adreselor de cesiune de creanta si contractele de factoring pentru furnizorii alocati si propunerea la plata a documentelor aferente conform solicitarilor din adresele respective
    - Pregatirea fisierelor de plata, verificarea propunerilor de plata si transmiterea fisierului cu propunerile de plata catre persoana responsabila de plati
    - Monitorizarea situatiei avansurilor de deplasare acordate salariatilor bancii
    - Monitorizarea pozitiilor deschise la furnizori (facturile depasite la scadenta)
    - Pregatirea, verificarea si inregistrarea estimarilor contabile lunare
    - Intocmire rapoarte contabile specifice contabilitatii furnizorilor