Marketing Trainee

Employer: Danone
Domain:
  • Internship
  • Management Trainee
  • Marketing
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 26.05.2018
    Short company description

    Misiunea noastră?

    Să aducem sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, ghidându-ne după cele 4 valori ale noastre: DESCHIDERE, PROXIMITATE, UMANISM si ENTUZIASM. Acestea reflectă modul în care ne purtăm în afaceri ca indivizi, unul cu altul, precum şi în lumea din jurul nostru. Ele ne-au ajutat să creştem an de an şi să ne împărtăşim viziunea cu o lume întreagă.

    Astfel, grupul Danone reuneşte angajaţi care, deşi provin dim medii şi culturi diferite, împărtăşesc aceleaşi valori. Avem peste 100.000 de angajaţi, activăm în peste 140 de ţări şi suntem brandul preferat de 900 de milioane de consumatori!

    Grupul Danone deține primul loc în lume pentru producția de lactate proaspete, acumulând o experiență de aproape 100 de ani în producerea iaurturilor. De asemenea, ocupăm locul 2 mondial în industria apelor şi în alimentele pentru copii.

    În România, suntem prezenţi încă din 1997, producem din 1999 peste 1 milion de iaurturi zilnic şi suntem lider pe piaţa de lactate proaspete. Fabrica noastră este localizată în Bucureşti şi avem peste 500 de angajaţi peste tot în ţară!

    Află mai multe despre noi accesând: http://www.danone.ro/ sau http://www.danone.com/

    Requirements

    Your profile:
    You are a young graduate of an economic or business administration university, you participated in a students’ association or had an internship in a multinational company.
    You are a fast learner, team player and full of initiative.
    You have strong analytical skills, conscientiousness and attention to detail.
    Computer is among your friends and you have experience with MS Excel and PowerPoint.
    You love the digital environment and social media.
    Problem solving orientation
    Excellent communication skills in English and Romanian
    You should be able to work independently, with good planning and project management skills. In addition, you are a proactive and enthusiastic team player, curious, open mind and consumer oriented; willing to work in a dynamic and complex international environment.

    Responsibilities

    Role:In this role you will have the opportunity to be exposed to the most important aspects of a marketing plan and will learn how to use the marketing levers. You will work autonomously on implementing marketing action plans to promote and grow your brand.

    Other info

    We offer you:

    • Mentoring from experienced Brand Managers
    • Dynamic, open atmosphere
    • Network with international colleagues to share best practices