Database administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Database administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala in domeniul FMCG, o persoana pentru rolul de Database administrator in Bucuresti.

    Candidatul ideal:
    - Capacitate de organizare, structurare, analiza;
    - Bune abilitati de comunicare, initiativa, atentie la detalii;
    - Experienta in lucrul cu baze de date, reporting, sales operations;
    - Cunostinte Excel (nivel mediu-avansat), cunostinte SAP constituie un plus.

    Responsabilitati

    Obiectivul postului:
    - Asigura si mentine acuratetea bazei de date de mijloace fixe comerciale aflate la terti, prin actualizarea permanenta a acesteia in baza informatiilor primite de la echipele regionale de vanzari.

    Responsabilitati cheie Database Administrator:
    • Este responsabil de acuratetea bazei de date ce cuprinde mijloacele fixe aflate la terti;
    • Comunica zilnic cu TSR in vederea clarificarii diferentelor intre baza de date si teren.
    • Are responsabilitatea de a aloca in sistem MF catre partenerii ( distribuitorii ) companiei;
    • Este responsabil cu inregistrarea si actualizarea mijloacelor fixe (MF) in sistemele companiei si a dispozitiilor de livrare.
    • Este responsabil de arhivarea contractelor de comodat prin gestionarea contractului cu firmele specializate de arhivare.
    • Furnizeaza informatii zilnic, periodic si la cerere referitor la situatia MF din piata.
    • Este responsabil cu actualizarea inregistrarilor cuprinse in baza de date conform cu informatiile din fisele de inventar confirmate in piata.
    • Gestionarea relatiei cu membrii echipelor de vanzari implicati in activitatile de alocare / retragere de mijloace fixe.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (152)