Administrator de contract - Cluj-Napoca
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Administrator de contract - Cluj-Napoca active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.08.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte:
• Studii medii sau superioare tehnice/economice
• Experienta intr-o pozitie similara
• Cunostinte operare calculator; cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj
• Abilitati de comunicare; capacitate de planificare si organizare; atentie la detalii
Scopul postului: asigura administrarea contractului/contractelor alocate
Responsabilitati:
• Realizeaza inregistrarile tuturor documentelor aferente contractului
• Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc.
• Intocmeste situatia consumului de materiale in sistemul informatic
• Urmareste derularea in bune conditii, a contractelor comerciale avute in gestiune;
• Raspunde de lansarea comenzilor de executie, proiectare, service in garantie;
• Urmareste efectuarea la timp a platilor furnizorilor si executantilor;
• Gestioneaza toate documentele aferente contractului (contracte, acte aditionale, corespondenta, etc.) si asigura arhivarea lor la finalizarea proiectului;
• Urmareste efectuarea serviciilor de mentenanta conform cerintelor contractuale (revizii planificate/programate, rezolvarea incidentelor)
• Urmareste si gestioneaza cheltuielile cu deplasarea la client, piese de schimb, alte cheltuieli
• Elaboreaza si emite facturile catre client
• Intocmeste cererile de avans in sistemul informatic pentru deplasarile si achizitiile cu cash aferente contractelor aflate in derulare
Detalii la 0758103467
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Trainee Inginer - GraduatE.ON (București, Bacău, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Suceava, Timișoara, Târgu Mureș) Aplica fara CV | |
Beauty Advisor - Cluj Napoca Aplica fara CV | |
Secretara - Cluj (contract pe perioada determinata) Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (34) |
Raporteaza eroarea la