Analist servicii clienti-departament financiar-accize

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti-departament financiar-accize active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie ce ofera servicii financiare firmelor de transport rutier international, un Analist Servicii Clienti in departamentul de Recuperare Accize.

    Candidatul ideal:
    - Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in alte situatii ;
    - Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
    - Capacitatea de a lucra in echipa;
    - Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, Acces, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
    - Cunostinte de limba engleza - nivel mediu-avansat; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Obiectivul postului:

    - Sa administreze serviciul de recuperare a accizei achitate in pretul motorinei din Europa oferit clientilor din portofoliu;
    - Sa rezolve cu profesionalism toate cererile si reclamatiile clientilor din aria sa de competenta.

    Responsabilitati:

    - Contacteaza clientii din portofoliul sau pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii accizei;
    - Proceseaza documentele si informatiile primite de la clienti, pregateste si trimite catre agentul contractat pentru recuperarea accizelor documentele necesare recuperarii;
    - Trimite catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza acciza, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii accizei;
    - Urmareste sa obtina de la toti clientii contactati documentele solicitate;
    - Contacteaza proactiv clientii existenti pentru inregistrarea la recuperarea accizei din tarile alese la momentul inregistrarii initiale;
    - Persoana de contact in relatia cu agentul contractat pentru recuperarea accizei pentru portofoliul sau de clienti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (190)