Administrator cladiri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Administrator cladiri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.06.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
• Studii superioare.
• Experienta de cel putin 2 ani in administrarea cladirilor;
• Cunostinte tehnice generale de constructii si instalatii;
• Cunostinte de legislatie privind ordinea publica, privind igiena;
• Cunostinte asupra legislatiei specifice administrarii cladirilor;
• Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office;
• Limba engleza- nivel avansat;
• Capacitatea de a respecta termene limita si de finalizare a activitatilor;
• Sociabil/a, comunicativ/a, ambitios/ambitioasa si orientat/a catre performanta;
• Persoana responsabila si organizata;
• Foarte bune abilitati de redactare;
• Integritate si flexibilitate în gandire, capacitate de analiza si sinteza;
• Deprinderea de a vorbi cu locatarii, capacitate de relationare interumana.
• Organizeaza, planifica, rezolva si verifica buna gospodarire si intretinerea imobilelor;
• Urmareste, respecta si arhiveaza contractele cu furnizorii/prestatorii de servicii;
• Monitorizeaza permanent respectarea clauzelor contractuale;
• Evalueaza periodic contractele in scopul asigurarii indicatorilor de calitate a serviciilor si le adapteaza in functie de cerintele consumatorilor;
• Elaboreaza documentele si evidentele: calculul listerlor de intretinere si refacturare, distribuirea si incasarea cotelor de contributie
• Analizeaza litigiile – restante de plata, pagube produse cladirilor, conflicte interne, nerespectarea contractelor, risipa utilitatilor, delapidari, sesizari ale personalului de paza si ordine, locatari, organe de politie;
• Se asigura de rezolvarea tuturor reclamatiilor locatarilor (nerespectarea ordinii, curateniei, linistii, raporturilor neprincipiale intre locatari sau intre organismele de lucru si acestia, delapidari, acte de distrugere, huligalism;
• Planifica reviziile tehnice si lucrarile de reparatii;
• Afiseaza listele de plata complete si trebuie sa contina: toate informatiile numarului partii individuale a condominiului si numele titularului, numarul de persoane care locuiesc efectiv, cheltuielile repartizate dupa numarul de persoane, cheltuielile pentru incalzire, cheltuielile repartizate dupa cota de proprietate, totalul contributiilor la cheltuielile comune, restantele si alte cheltuieli specific;
• Monitorizeaza functionarea si starea tehnica a instalatiilor si conditiile de conservare a unor partii componente ale constructiei: previne, identifica si inlatura avariile, degradarile, deteriorarile, s.a.;
Beneficii:
- pachet salarial atractiv + tichete de masa + asigurare privata de sanatate + masina + telefon.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Project Manager Facility Management (f/m) BUCURESTI, | |
Inginer Ofertare (Instalatii Electrice sau HVAC) BUCURESTI, | |
Șef șantier (Inginer Instalatii) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la